مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از آغاز به کار مرکز واکسیناسیون تجمیعی هلال احمر در قالب طرح سلامت یاران خبر داد.

علی سنجربیگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در گفت و گوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اهمیت واکسیناسیون عمومی و آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای ارائه خدمات افزود: جمعیت هلال احمر به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به سلامت مردم، مرکز واکسیناسیون تجمیعی این جمعیت را بنا به درخواست شبکه بهداشت و درمان همدان در ساختمان شعبه شهرستان واقع در شهرک شهید مدنی راه‌اندازی می‌کند.

او اظهارداشت: همه اقدامات در این مرکز از قبیل پذیرش و ثبت اطلاعات مراجعه‌کنندگان به مرکز واکسیناسیون یا تلقیح واکسن از سوی نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: با توجه به گسترش مراکز واکسیناسیون عمومی و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال احمر در کمک به کادر سلامت و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها این مرکز در قالب طرح سلامت یاران در روز‌های آغازین هفته آینده شروع به کار می‌کند.

او با بیان اینکه در راه‌اندازی، تجهیز، تامین نیروی انسانی، پشتیبانی و نظارت مستمر بر فعالیت و عملکرد‌ها همه معاونت‌های زیرمجموعه این جمعیت همکاری می‌کند افزود: جمعیت هلال‌احمر همه توان و ظرفیت خود را برای پیشگیری از ابتلا و مبارزه با ویروس منحوس کرونا از قبیل تشکیل قرارگاه عملیاتی مبارزه با شیوع کرونا، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی و اجرای طرح‌های مختلف برای پیشگیری و مبارزه به کار گرفته است.

سنجربیگی اضافه کرد: تشکیل ستاد‌های مردمی مقابله با کرونا با محوریت سازمان داوطلبان، استفاده از بانک امانات تجهیزات پزشکی و توسعه آن برای ارائه خدمات رایگان و تامین اکسیژن مورد نیاز با استفاده از ظرفیت خیرین، تولید محتوا‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های پیشگیری از کرونا در کشور از جمله اقدامات هلال احمر است.

این مسئول ابراز داشت: تلاش در جهت افزایش کمی و کیفی خدمات داروخانه با هدف تامین دارو‌های مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا، طرح‌های آمران سلامت، غربالگری، ناظران سلامت، ایران یاران جوان، مشارکت در اجرای طرح شهید سلیمانی، نذر سلامت با خادمان حسینی، کمک‌های مومنانه و معیشتی از دیگر اقدامات مقابله با بیماری کرونا بوده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار