معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از برگزاری سومین همایش هویت ملی کودکان ایران اسلامی در تیرماه امسال خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش نیز ۲۵ خردادماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد فیاض‌پور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس در نشست هماهنگی سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، گفت: این همایش در روز‌های ۱۶ و ۱۷ تیرماه در شیراز برگزار می‌شود.

او آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را ۲۵ خردادماه امسال اعلام کرد و افزود: این همایش در قالب مقالات علمی، پژوهشی، کاربردی، ارائه مدل اجرایی، موردپژوهی، فیلم کوتاه و پویانمایی، بازی‌های کودکانه، قصه‌گویی، قصه‌نویسی، قصه‌خوانی، اجرای بازی نوآموزان در شرایط واقعی، قصه‌های قرآنی، ملی و بومی برگزار خواهد شد.

فیاض‌پور به محور‌های این همایش نیز اشاره کرد و گفت: تربیت هویت محور کودکان ایران اسلامی شامل ارائه مدل ملی/ بومی، تربیت هویت محور کودکان ایران اسلامی در دوره پیش‌دبستانی، خانواده و محوریت هویت در تربیت کودکان ایران اسلامی از محور‌های فراخوان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی هستند.

او همچنین کارکرد‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... تربیت کودکان بر محوریت هویت ایران اسلامی، قصه‌های هویت محور و تربیت دوره پیش‌دبستانی، بازی و تربیت هویت محور در دوره پیش‌دبستانی از دیگر محور‌های فراخوان سومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش به آدرس شیراز، خیابان معدل شرقی، اداره کل آموزش و پرورش فارس، معاونت آموزش ابتدایی است یا اینکه سایت همایش به نشانی https://hkiifars.ir/fa/ و به آدرس ایمیل info@hkiifars.ir و کانال رسمی اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش فارس در شاد @farsmedunews ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار