جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از حمایت مردم یمن از آرمان فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد: از مردم یمن به علت ایستادن در کنار مردم فلسطین در تمام مراحل مبارزه با دشمن صهیونیستی بسیار قدردانی و تشکر می‌کنیم.

بر این اساس، در بیانیه حماس آمده است: تازه‌ترین نمونه حمایت تمام اقشار و طیف‌های ملت یمن در داخل و خارج از این کشور از ملت فلسطین، ایستادن صادقانه با ما در نبرد «سیف القدس» بود و ما نیز بر ایستادن در کنار همه فرزندان ملت برادر یمن تاکید می‌کنیم.

چندی پیش مردم یمن در گردهمایی عظیم در صنعا و دیگر مناطق این کشور همبستگی کامل خود را با ملت فلسطین ابراز داشتند و علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آن شعار دادند. مردم یمن شعار‌هایی در همبستگی با ملت فلسطین و در مخالفت با رژیم اشغالگر صهیونیستی و اقدامات این رژیم جنایتکار علیه فلسطین و مقدسات آن سر داده شد و پرچم‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را به آتش کشیدند.

مردم یمن با انتشار بیانیه‌ای ضمن تمجید از گروه‌های مقاومت فلسطین، شعله ور شدن کرانه باختری و مناطق اشغالی را نشانه اراده فلسطین صادقانه برای آزادی کامل و مخالفت با رژیم صهیونیستی دانستند. شهروندان یمنی همچنین تاکید کردند زمان سیطره دشمن بر قدس و مسجد الاقصی به سر آمده است و بهای ادامه تجاوزات آن سنگین خواهد بود. با وجود محاصره و جنگ از هیچ اقدامی برای حمایت از فلسطین دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار