مقامات انگليس در جديدترين اظهارات از سالمندان اين كشور خواستند اگر از حقوق بازنشستگي خود ناراضي‌اند، خانه ها را كوچكتر كرده و از مخارج زندگي بكاهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه تلگراف؛ "گرنت شاپس" وزير مسكن انگليس كه تلاش مي كرد براي آرام كردن اعتراضات بازنشستگان كشورش به دليل پايين بودن سطح حقوق دريافتي به آنان راه حلي ارائه دهد، از تمامي سالمندان انگليسي خواست اگر از حقوق هايشان ناراضي هستند، منازل را كوچكتر كرده و خانه هايي كه با سطح درآمد آنان مطابقت دارد اجازه كنند!

انگليسي ها معتقدند اين دومين اهانت مستقيم مقامات كشورشان به طبقه بازنشستگان است و به نظر مي رسد به زودي سالمندان از فهرست شهروندي انگليسي حذف خواهند شد. وزارت مسكن انگليس معتقد است به دليل كمبود مسكن و ركود بازار ساخت خانه هاي نو در اين كشور، سالمندان بايد منازل خود را تخليه كرده و در اختيار جوان ها قرار دهند و سپس براي رهايي از پايين بودن حقوق بازنشستگي به منازل كوچكتر نقل مكان كنند.

انجمن ملي بازنشستگان انگليس به شدت با تصميم اخير مخالفت كرده و عنوان كرد: چرا سالمندان بايد تاوان سياست هاي اشتباه مالي دولت را بپردازند؟/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار