معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ازبستری شدن ۱۵ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های خراسان جنوبی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:۶۵ آزمایش تشخیص کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۲۳ بیمار جدید شامل ۱۵ بستری و ۸ سرپایی شناسایی شدند. 

او افزود: از این تعداد ۱۱ مورد از بیرجند، ۴ مورد از قاین، ۴ مورد از نهبندان، ۲ مورد از درمیان، ۱ مورد طبس و ۱ مورد از فردوس بوده است.

 مهدی زاده با بیان اینکه همزمان ۲۴۶ آزمایش سریع انجام و ۵۱ بیمار کرونایی جدید شناسایی شد. اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید از فوت ناشی از کرونا ثبت نشد و تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی تاکنون ۹۰۲ نفر است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر ۱۸۶ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۸۰ نفر کرونا مثبتند.

دکتر مهدی زاده گفت:از این تعداد ۱۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۴ نفر نامساعد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در شبانه روز گذشته ۶۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۴۳ بیمار شامل ۱۷ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

دکتر مهدی زاده گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۰ هزار و ۳۲۴ بیمار کرونا مثبت بهبود یافتند یا در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

او افزود: تا روز گذشته ۵۹ هزار و ۷۲ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۲۱ هزار و ۳۰۶ بیمار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند همچنین گفت:در مجموع دریافت کنندگان نوبت اول واکسن کرونا در استان به ۴۲ هزار و ۶۵۱ نفر و مجموع دریافت کنندگان دو نوبت اول و دوم به ۵ هزار و ۴۵۹ نفر رسید.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.