سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن ۷ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با فوت هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمارجان باختگان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۰۸ نفر رسید.

او افزود: همچنین ۸۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان شناسایی شدند که در مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۶۳۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۳ هزار و ۴۶۸ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۷۸، بهار ۹۵۷، تویسرکان ۹۹۹، رزن ۷۵۰، درگزین ۲۸۲، فامنین ۳۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۰ نفر است.

دکتر طاهری بیان کرد:همچنین تاکنون سه هزار و ۱۸۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۶۳ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۶۸۶ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، "فامنین و اسدآباد و تویسرکان" در وضعیت زرد و هفت شهرستان دیگر در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

منبع ایرنا 

انتهابی پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.