جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری، امید، اعتماد و مشروعیت را سه کلید مهم در پیروزی بیان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار داشت: امید، اعتماد و مشروعیت سه کلید مهم در بحث پیروزی است. دشمن در تلاش است امید مردم را از بین ببرد، مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بی‌اعتماد کند و به ظنّ و گمان خود، مشروعیت را زیر سؤال ببرد.

مرادی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید امید را در جامعه ایجاد کنند و اعتماد مردم را نسبت به انقلاب افزایش دهند اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، مردم هستند، لذا دشمن در تلاش است مردم را با ایجاد ناامیدی، از آمدن پای صندوق رای منصرف کنند.


بیشتر بخوانید


ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه اظهار داشت: امروز فعالان رسانه‌ای با تکنولوژی فضای مجازی مواجه‌اند و مردم با این وسیله می‌تواند به سرعت از تمام اخبار اطلاع یابد. رسانه‌ای می‌تواند پویایی خود را حفظ کند که در تحلیل محتوای خوبی داشته باشد.

او افزود: امروز خبرگزاری‌ها باید با تحلیل درست از انتخابات و مشارکت حداکثری، مردم را به رفتن پای صندوق رای و شرکت در انتخابات و مهم‌تر از همه انتخاب اصلح دعوت کنند.

شریفی اضافه کرد: شفافیت یعنی اطلاعات درست و دقیق در کنار تحلیل محتوا نقش مهمی دارد. اگر بتوانیم اطلاعات درست به مخاطب بدهیم، اعتماد آن‌ها را جلب کرده و هم‌پا و همراه با انقلاب و نظام اسلامی می‌شوند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار