فرماندار ویژه خرمشهر از ممنوعیت ایجاد ستادهای انتخاباتی به دلیل شرایط کرونایی خبر داد.

محمد حیدری،فرماندار ویژه خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: نام افراد تایید صلاحیت شده به همراه کد انتخاباتی آن ها  دیروز اعلام شد و از ۲ روز دیگر تبلیغات رسمی کاندیداها شروع خواهد شد و افراد می توانند با رعایت قوانین مربوط،تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند‌.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا تبلیغات انتخاباتی امسال به صورت مجازی انجام می گیرد و حضور در صحن شهدای مسجد جامع شهرستان و ورزشگاه شهید جهان آرا جایگزین تجمع در ستادهای انتخاباتی خواهد بود.

او همچنین طراحی سامانه انتخابات ایران را گامی موثر برای جلوگیری از تجمع در ستادها و مشاهده تمام فعالیت های تبلیغاتی کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خواند‌.

حیدری همچنین از احداث یک شعبه رای گیری در شهرستان برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: مرکز جامع سلامت طالقانی با هماهنگی مرکز بهداشت خرمشهر با قرارگیری اعضای کادر درمان آماده اخذ رای مبتلایان به کرونا خواهد بود تا هیچ یک از شهروندان ار رای دادن محروم نمانند.

او در پایان با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیدای شورا در خرمشهر و مینو شهر ادامه داد: افراد متخلف به سرعت شناسایی شدند و تذکرات لازم به آنها داده و پرونده ی قضایی آن ها به منظور رسیدگی بیشتر به دادستانی تحویل داده شد.همچنین برای جلوگیری از تخلفات تبلیغاتی پیامک هایی به تلفن همراه کاندیداها برای اطلاع از شیوه های مجاز و غیر مجاز تبلیغات ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.