مسئول روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست درباره دریافت مجوز‌های خود برای برپایی نمایشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله به مناسبت هفته محیط زیست، فعالان و دوستداران محیط زیست نمایشگاهی را در این زمینه برگزار می کنند، البته برگزاری این نمایشگاه ها نیازمند صدور مجوز از سوی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه است.

طی چند روز گذشته سازمان محیط زیست، استفاده از لوگوی این سازمان را در یکی از پوسترهای نمایشگاه‌های زیست محیطی سوء استفاده اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه از سازمان محیط زیست مجوزی دریافت نکرده است.

این درحالی است که مسئول روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به اینکه مجوز این نمایشگاه از کجا گرفته شده است، اظهار کرد: مجوز نمایشگاه از سازمان توسعه تجارت گرفته شده و در سایت نمایشگاه به شرکت کنندگان اعلام شده که مجوز برای سازمان توسعه تجارت است.

او افزود: همچنین لازم به ذکر است که لگوی محیط زیست که در اطلاعیه درج شده برای سال قبل است و امسال  فراموش کردند که لگوی محیط زیست را بردارند.


بیشتر بخوانید:

سوء استفاده از لوگوی سازمان محیط زیست در برگزاری یک نمایشگاه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار