فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از یک خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  سرهنگ فارسی، فرمانده انتظامی مراغه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه با پشتیبانی اطلاعاتی و هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی از عبور یک محموله مواد مخدر در  شهرستان  مراغه مطلع شدند.

او افزود: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این محموله و نوع خودرو با هماهنگی‌های لازم قضایی خودروی قاچاقچیان را که یک دستگاه سواری پژو پارس بود در این شهرستان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در یک عملیات غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیسی خودروی حمل مواد مخدر پس از تعقیب و گریز توقیف و ۴ نفر متهم نیز دستگیر و برای بازرسی تکمیلی به مقر دلالت شد.

او گفت: در بازرسی دقیق از خودروی مذکور مقدار ۱۲ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه در پایان با بیان اینکه سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر بوده، گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی و امنیتی است و پلیس و دستگاه قضایی، با جدیت هرچه تمامتر با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌نماید و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.