مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال ۴۲ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رای می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب، مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان با اشاره به ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به همت فرهنگیان، گفت: با توجه به اعتماد عمومی مردم به جامعه فرهنگی و  فرهنگیان به عنوان مرجع، این افراد باید ضمن توجیه لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، نسبت به تشویق دانش آموزان رای اولی برای شرکت در انتخابات اقدام  کنند.

او با بیان اینکه  امسال ۴۲ هزار دانش آموز رای اولی در استان کرمان به پای صندوق‌های رای می‌روند، گفت: پویش دانش آموزی رای اولی‌ها در استان کرمان راه اندازی شده است و  پوستر این پویش در مدارس نصب شده و در قالب این پویش از دانش آموزان خواسته شده که در زمینه انتخابات، عکس، مستند یا خاطرات خود را به این پویش ارسال کنند.

اسکندری نسب با بیان اینکه بیش از هزار و ۴۲۰ مدرسه استان کرمان، محل صندوق‌های اخذ رای هستند، بیان کرد: حدود ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات نیز فرهنگی هستند. 

او افزود: آموزش و پرورش استان کرمان تولیدات محتوایی در ارتباط با رای اولی‌ها را از اواخر فروردین تولید و در شبکه شاد و در کانال‌های مختلف دانش آموزی بارگذاری کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ایجاد شور و شوق حضور در انتخابات، تولیدات محتوایی از فرمایشات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظرات دانش آموزی از جمله اقدامات آموزش و پرورش استان کرمان برای جلب مشارکت مردم در انتخابات بوده است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.