یک رسانه عربی در گزارشی به بررسی تلاش تیم ملی فوتبال ایران و عراق برای صدرنشینی در گروه C مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه C برابر بحرین به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا کار خود را برای صعود به مرحله بعدی راحت‌تر کند. به همین منظور رسانه عربی "ارم نیوز" به بررسی این دیدار پرداخت و در این باره نوشت:

تیم ملی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه ۴ بر یک مقابل کامبوج به پیروزی رسید و ایران هم با نتیجه ۳ بر صفر از سد بحرین گذشت. عراق با ۱۴ امتیاز از ۶ مسابقه و  ۲ امتیاز بیشتر از ایران صدرنشین گروه C است. بحرین با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم بوده و تا الان ۷ مسابقه انجام داده است.

عراق ۲ مسابقه با هنگ کنگ و سپس ایران دارد و البته تیم ملی فوتبال ایران در بازی بعدی خود  برابر کامبوج نیز به میدان خواهد رفت. برتری برابر هنگ کنگ و کامبوج برای عراق و ایران در دسترس است و قطعا  تقابل ۲ تیم در بازی آخر سرنوشت صدرنشین گروه را مشخص خواهد کرد. عراق در صورتی که برابر هنگ کنگ به نتیجه تساوی رضایت دهد این ایران خواهد بود که راهش برای صعود مستقیم هموار می‌شود.

ایران باید کامبوج و سپس عراق را شکست دهد تا رتبه اول گروه C را به دست آورد. بحرین شانس کمی برای صعود دارد و باید ابتدا هنگ کنگ را شکست دهد و منتظر بماند که عراق و ایران در دور بعد شکست بخورند، سپس عراق و ایران در صورت تساوی راه این تیم را برای صعود هموار کنند.

هشت سرگروه و ۴ تیم برتر رده‌های دوم در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله نهایی می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار