فدراسیون وزنه برداری در اولین مرحله تایید سهمیه‌های المپیکی نام ۴ ملی پوش کشورمان را به فدراسیون جهانی ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از پایان یافتن مسابقات وزنه برداری گزینشی انتخابی المپیک، فدراسیون جهانی وارد مرحله جدیدی از انتخاب وزنه برداران واجد شرایط برای شرکت در مسابقات المپیک شده است. فدراسیون جهانی وزنه برداری در مرحله اول باید ابتدا وزن المپیکی وزنه بردارانی که که در مسابقات انتخابی المپیک در بیش از یک وزن شرکت کردند را مشخص کند. مهلت انتخاب وزن‌ها امروز سه شنبه به پایان می‌رسد و کمیته ملی المپیک کشورمان هم باید امروز اسامی وزنه برداران را تایید و برای فدراسیون جهانی ارسال کند.

فدراسیون وزنه برداری کشورمان نام ۴ ملی پوش را به همراه وزنشان به فدراسیون جهانی اعلام کرده است. علی داودی در وزن ۱۰۹+ کیلوگرم، علی هاشمی در وزن منفی ۱۰۹ کیلوگرم، سهراب مردای و کیانوش رستمی در وزن ۹۶ کیلوگرم ۴ ملی پوشی هستند که فدراسیون وزنه برداری نامشان را برای فدراسیون جهانی ارسال کرده است.

گفته می‌شود با توجه به آنکه فدراسیون جهانی هنوز پاسخ مشخصی نسبت به امتیاز مسابقه انتخابی المپیک سوئیس به مجموع امتیازات کیانوش رستمی لحاظ نکرده است به همین دلیل نام او در این لیست فعلا رد شده تا بعد از آن فدراسیون جهانی تکلیف این وزنه بردار را مشخص کند.

همچنین نام سهراب مرادی هم در این لیست رد شده است تا کشور‌هایی که وزنه بردارانشان جزو واجدین شرایط برای شرکت در مسابقات المپیک هستند و به هر دلیلی نامشان از این مسابقات خارج شده است، این شانس را داشته باشند تا در صورت این اتفاق سهمیه المپیک را کسب کنند.


بیشتر بخوانید


طبق اطلاعیه‌ای که فدراسیون جهانی وزنه برداری روی سایت خود قرار داده است رنکینگ نهایی وزنه برداران روز جمعه ۲۱ خرداد ماه اعلام خواهد شد و بعد از آن سهمیه نهایی را به اطلاع کمیته ملی المپیک کشور‌ها خواهد رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار