نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به حوزه راهداری این شهرستان تامین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده در مجلس شورای اسلامی از تامین ۹۵ میلیارد ریال اعتبار برای حوزه راهداری شهرستان‌ های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده خبر داد.

موحد گفت: مبلغ ۹۵ میلیارد ریال اعتبار در یک سال گذشته برای احداث جاده ها، حذف نقاط حادثه خیز، بهسازی، آسفالت جاده‌ های روستایی و کمک به حوزه راهداری در این شهرستان‌ ها تامین شده است.

او با بیان اینکه ۹۵ میلیارد ریال اعتبار با همکاری وزارت راه و شهرسازی و برای محرومیت زدایی تامین شد، افزود: از این مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال برای احداث و تعمیرات ابنیه فنی، حذف نقاط حادثه خیز، نگهداری، بهسازی و آسفالت راه روستایی در شهرستان‌ های چهارگانه هزینه می‌شود.

موحد با بیان اینکه ۱۴۰ میلیارد ریال نیز برای ارتقای ایمنی مسیر‌های ارتباطی در مناطق کوهستا‌نی این مناطق هزینه شده است اضافه کرد: در مجموع ۶۰ درصد از اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریالی در شهرستان‌ های کهگیلویه، چرام و، لنده و بهمئی هزینه شده است.

او فرسودگی ماشین آلات راهداری را یکی از مشکلات اساسی حوزه راهداری شهرستان‌ کهگیلویه دانست و گفت: در یک سال گذشته با همکاری دولت ۶۰ میلیارد ریال برای نوسازی و تجهیز ماشین آلات راهداری این شهرستان‌ ها تخصیص داده شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.