فرمانداری شهرستان هندیجان اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهر زهره را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، براساس اطلاعیه فرمانداری هندیجان، اسامى داوطلبان تایید صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامى شهر زهره اعلام شد.

یعقوب اعیانی نژاد فرزند علی با کد ۱۵، پرویز رئیس قنواتی مشهور به پرویز رئیسى فرزند کریم با کد ۱۶، مسلم عبادی فرزند طالب با کد ۱۷، اسمعیل قنواتی مشهور به بهزاد فرزند محمدحسن با کد ۱۸ و سلمان قنواتی فرزند عبدعلی با کد ۲۶از جمله افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ هستند.

عبدالامیر قنواتی مشهور به امیر فرزند درویش با کد ۲۷، عبدالرضا قنواتی فرزند فتح اله با کد ۲، محسن قنواتی فرزند مالک با کد ۲۹، محمدامین قنواتی فرزند خلیل با کد ۴۱، مسلم قنواتی فرزند رضا با کد ۴۲، یحیی قنواتی فرزند اسماعیل با کد ۴۶ و کریم کشاورز فرزند اسماعیل با کد ۴۷ از دیگر نامزد‌های تایید صلاحیت شده برای این دوره از انتخابات هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه امسال به صورت همزمان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.