فرماندار اسدآباد گفت: انتخابات ۱۴۰۰ در فضای مجازی پرشورتر از انتخابات در فضای محیطی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کتابی، فرماندار اسدآباد در جلسه شورای تامین شهرستان اسدآباد با فعالان فضای مجازی گفت: انتخابات پیش رو در فضای مجازی پرشورتر از انتخابات در فضای محیطی است و باید نظارت بر روند انتخابات در فضای مجازی بیشتر شود.

او افزود: ما باید قبول کنیم فضای مجازی در این دوره از زمان جزئی از زندگی روزمره ما شده است این امر در بحث انتخابات بسیار حائز اهمیت است.

کتابی می گوید: فعالان فضای مجازی نباید دنبال تخریب فردی یا اشخاصی باشند باید طوری کانال یا گروه خود را مدیرت کنید که به آبروی هیچ کس صدمه‌ای وارد نشود.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: شما فعالان فضای مجازی می توانید با درایت و دوراندیشی جوی پرنشاط و حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای باشد.

 شیرزادی دادستان شهرستان اسدآباد هم گفت : فعالان فضای مجازی باید از اداره ارشاد برای تبلیغات خود مجوز بگیرند در غیر این صورت اجازه هیچ گونه تبلیغاتی در فضای مجازی ندارند.

او ادامه داد: اگر ادمین‌های گرو‌های فضای مجازی بتوانند گروه‌های خود رابه کانال تبدیل کنند مدیرت آن‌ها برایشان راحت ترمی شود.

شیرزادی ادامه داد: هرگونه توهین، تخریب، سیاه نمایی در هرکدام از کانال‌های فضای مجازی اسدآباد دیده شود به شدت با آن برخورد می شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.