معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام اخبار پایگاه رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۱، دانشگاه کاشان در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفت و رتبه اول میان دانشگاه‌های جامع کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجید منعم‌زاده معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: بر اساس اعلام اخبار پایگاه رتبه‌بندی تایمز ۲۰۲۱، دانشگاه کاشان در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر آسیا قرار گرفت و رتبه اول میان دانشگاه‌های جامع کشور را کسب کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در گزارش اخیر رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی سال ۲۰۲۱ از ایران تعداد ۴۷ دانشگاه حضور داشته و در این رتبه‌بندی دانشگاه کاشان رتبه هفتم را در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی و آموزشی آموزش عالی کسب کرده است.

او آموزش، پژوهش، استنادات، درآمد صنعتی و وجهه بین‌المللی را از شاخص‌های این رتبه‌بندی عنوان کرد و افزود: دانشگاه کاشان نسبت به سال ۲۰۲۰ ارتقا یافته و ۱۰ پله صعود کرده است.

پایگاه رتبه‌بندی تایمز یکی از نظام‌های رتبه‌بندی معتبر در سطح بین‌المللی است که در سال ۲۰۱۳ میلادی برای اولین بار رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی را در کنار رتبه‌بندی‌های بین‌المللی خود انجام داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.