آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر استان ایلام؛

از مهیا شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات تا مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

کم‌کم به انتخابات نزدیک می شویم و در استان ایلام نیز خبرهایی از کاندیدا‌های شرکت کننده در انتخابات شوراهای شهر به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کریمیان فرماندار شهرستان چرداول در جلسه‌ای که با محوریت آمادگی هرچه بیشتر جهت برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ، در شهرستان چرداول برگزار گردید ، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا به شکل پرشور در سطح شهرستان چرداول مهیا شده است .

او اظهار کرد: تمام اعضا‌های هیات نظارت ، بازرسی و اجرایی از آمادگی کامل برخوردارند .

در این جلسه در خصوص افزایش شعب و همچنین زیر ساخت‌های انتخابات بحث و تبادل نظر گردید .

مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به استان ایلام و دیدار با مردم روستای شله کش از توابع شهرستان چرداول ، گفت: اولویت اول مجلس یازدهم رسیدگی به مناطق محروم است و پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اساس محرومین و مستضعفین هستند.

او بیان کرد: مردم ایلام در زمان دفاع مقدس با تمام توان ایستادگی کرده و فرزندان خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند، بنابراین ، این مورد باید مورد توجه قرار گیرد. وظیفه داریم به این مناطق رسیدگی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: امسال در بحث روستا‌ها ، محرومیت زدایی، آب، اینترنت، بهداشت و سایر موضوعات، مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات کشور را حل کنیم، حل مشکلات مردم به دست خود مردم است و باید از اختیارات دولت کم کرده و به مردم اضافه کرده تا در حل مشکلات مردم کمک کنیم و هر جا مردم در صحنه بودند به بهترین نتایج دست یافتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز حضور و مشارکت در صندوق‌های رای تاثیر گذار است و می‌تواند شرایط آینده کشور را رقم بزند.

او اظهار کرد: ایلام از اولویت‌های مجلس برای محرومیت زدایی است و امسال در بخش محرومیت‌زدایی و اشتغال روستایی بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.