آخرین‌های انتخاباتی شورا‌های شهر البرز؛

ازخود شیفتگی تا برندسازی در تبلیغات برخی نامزد‌های انتخاباتی/اعلام نهایی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی در کرج

مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، خودبزرگ‌پنداری بعضی از آقایان کاندیدا، مرز‌های خودشیفتگی را جا‌به‌جا کرده است و شنیدیم که یکی از آنان اسم خود را به برند تبلیغاتی‌اش تبدیل کرده با این ویژگی که تیم رسانه‌ای او در فضای مجازی قبل از نامش آقا می‌گذارند، حالا اگر این شخص راهی شورای شهر شود باید چه صدایش کنیم؛ جناب آقا بهتر است؟

حالا اگر بعضی کاندیدا‌های شورای شهر رنگ عوض می‌کنند اشکالی ندارد، اما نباید از مردم بخواهند که گذشته او را فراموش کنند.

یکی از آقایان کاندیدا که طی چهارسال گذشته در مدیریت شهری کرج مسئولیت داشته حالا که آخرین روز‌های این جریان است همه جا می‌گوید که به خدا من با شورای پنجم شهر کرج ارتباطی نداشتم و خودشان به من حکم مسئولیت و مشاوره دادند. باید این سوال را از شخص مورد نظر پرسید؛ مطمئنی فردا اگر رای آوردی نمی‌گویی من که دنبال مسئولیت نبودم مردم خواستند بیایم.

به بعضی از کاندیدا‌ها هم باید گفت: گیرم برادر خانم شما فاضل، از فضل ایشان شمارا چه حاصل؟ به گوشمان رسید یکی از آقایان کاندیدا که سابقه کاری مرتبطی با شهرداری و شورا ندارد همه جا می‌گوید که من داماد فلانی هستم که در بازی‌های سیاسی حسابش کنند.

اعلام نهایی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی در کرج

ستاد انتخابات شهرستان کرج  اسامی نامزد‌های انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری در این شهرستان را به تفکیک شهر منتشر کرد.

بر این اساس ۶۱۶ داوطلب  انتخابات پیش روی شورا‌های اسلامی شهری حوزه انتخابیه مرکزی کرج تائید صلاحیت اسامی آن‌ها در سایت فرمانداری کرج منتشر شده است.

همچنین اسامی داوطلبان نهایی حوزه‌های انتخابیه محمد شهر ۸۴ نفر، گرمدره ۶۶ نفر، آسارا ۱۴ نفر، ماهدشت ۷۳ و کمالشهر ۸۸نفر اعلام شد.

بر اساس این گزارش هیئت اجرایی شهرستان مستقر در فرمانداری کرج در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی کشور از تاریخ انتشار این آگهی تا ۲ روز پس از اعلام نتیجه اخذ رای، آماده دریافت شکایات انتخاباتی است.

شکایات قابل رسیدگی خواهد بود که به استناد تبصره یک ذیل ماده ۷۰ آیین نامه اجرایی، مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد برگزار می‌شود

دعوت فرماندار کرج از مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه

فرماندار کرج گفت: مردم البرز با حضور حداکثری خود در انتخابات روز جمعه بیست و هشتم خردادماه، نماد وحدت ایران کوچک باشند.

غفور قاسم پور با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از کرج به عنوان ایران کوچک گفت: ساکنان ایران کوچک در عین تنوع و کثرت آراء، افکار، آداب و رسوم با هر رأی خود و مُهری که پای شناسنامه ایران به ثبت می‌رسد، نمادی از «وحدت» برای پیوستن به خیل خروشان مشارکت ملی و اجماعی بر مشروعیت «نظام جمهوری اسلامی» خواهند بود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.