انتخابات شوراها؛

اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزد‌های شورای شهرِ لرستان

آخرین خبرها و شنیده های انتخاباتی شوراها در لرستان را در بسته زیر مشاهده می کنید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، از هزار و ۴۸۳ نامزد ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی ۳۳ شهر لرستان ۹۰ نفر رد صلاحیت شدند.

از ۳۰۰ نفر رد صلاحیت شده نامزد شورا‌های اسلامی روستا در این مرحله صلاحیت ۵۶ نفر تایید شدند

۸ هزار و ۲۹۸ نفر در لرستان داوطلب ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌ها شدند.
صلاحیت ۷ هزار و ۹۹۸ نفر در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش‌ها تایید شده بود.
۳۵۰۰ رای اولی در دورود/ ۱۳۸ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند
 فرماندار دورود با اشاره به وجود سه هزار و ۵۹۱ رای اولی در این شهرستان گفت: در مجموع ۱۳۸ هزار و ۷۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

خدانظر دریکوند در سخنانی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین هیئت‌های اجرایی و نظارتی وجود دارد و با برگزاری جلسات فضا کاملاً آماده است، گفت: در این دوره از انتخابات حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر از مجریان برگزاری شامل اعضای صندوق رأی گیری، ناظرین شورای نگهبان، بازرسین وزارت کشور و نیروهای انتظامی مسئولیت اخذ رأی را بر عهده دارند.

وی افزود: در شهرستان دورود ۱۵۸ شعبه اخذ رأی وجود دارد که از این تعداد ۱۱۶ صندوق ثابت و ۴۲ صندوق سیار هستند.

فرماندار دورود در خصوص آمار رأی دهندگان این شهرستان اظهار داشت: در شهرستان دورود ۱۳۸ هزار و ۷۷۵ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد ۷۰ هزار و ۴۸۸ نفر مرد و ۶۸ هزار و ۲۶۷ نفر زن هستند.

دریکوند افزود: تعداد رأی اولی‌های دورود ۳ هزار و ۵۹۱ نفر هستند.

وی تصریح کرد: تعداد تأیید صلاحیت شدگان شورای اسلامی شهر دورود ۱۱۵ نفر، شهر چالانچولان ۱۰ نفر و شوراهای اسلامی روستا ۵۶۳ نفر هستند.

فرماندار دورود در خصوص رعایت بهداشت در مورد بیماری کرونا بیان داشت: در هر حوزه رأی گیری یک ناظر بهداشت وجود دارد و تمهیدات بهداشتی مانند ماسک و الکل در نظر گرفته شده است و از این نظر نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.