دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: نمایشگاه مجازی ایران و اسپانیا فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی بازرگانان خوزستانی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهلا عموری دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان گفت: نخستین نمایشگاه مجازی ایران با عنوان «روز اسپانیا» چهارشنبه ۲۶ خرداد جاری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا و هماهنگی با رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران برگزار می‌شود که در جریان برگزاری آن، امکان انجام ملاقات آنلاین تجاری (B ۲ B) میان تجار ایرانی و همتایان خارجی آن‌ها فراهم شده است.

عموری ادامه داد: از تجار خوزستانی خواسته می‌شود از این فرصت برای معرفی توانمندی‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف استفاده کنند، زیرا برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای صاحبان صنایع و تجار است و فعالان اقتصادی ۲ طرف می‌توانند مشکلاتی که در روابط تجاری خود دارند را مطرح کنند تا در حد ممکن از سوی کارشناسان پاسخ داده شود.

عموری با استقبال از توسعه فعالیت تجاری بین ۲ کشور ایران و اسپانیا اضافه‌کرد: علاقمندان می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد از طریق تارنمای نمایشگاه مجازی ایران اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.