سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزئیات حادثه در کارخانه نوشیدنی بهنوش را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار  حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با خبرنگار اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۷ عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولیدی در جاده مخصوص بعد از آزادگان اطلاع داده شد و ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های حامل تانکر آب و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی گفت: محل حادثه یک کارخانه تولید نوشیدنی بود که در یک فضایی بین سوله‌ها در فضایی حدود ۲ هزار متر، محل دپو و نگه داری پالت‌های چوبی، پلاستیکی و بطری ضایعاتی بود که شعله ور شده بود و دود آن از فواصل دور مشخص بود.

وی بیان کرد: آتش نشانان عملیات خود را ازچند نقطه آغاز کردند و الان کاملا عملیات تحت کنترل است. هنوز یکسری از نقاط شعله وجود دارد که این هم خاموش می‌شود.

وی افزود: نگرانی از سرایت آتش به سوله‌های اطراف وجود داشت که خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از آن جلوگیری شد و تا با این لحظه مورد مصدومیت یا تلفات جانی نداریم.

منصور درجاتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران نیز درباره این حادثه اظهار کرد : بین سوله ها و در محوطه ای که پالت ها را قرار می دادند این آتش سوزی رخ داده است و گسترش یافته و در حال حاضر آتش نشانان در حال خاموش کردن آن هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.