مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: سد دالکی یکی از مطالبات مهم و اولویت دار کشاورزان در شهرستان دشتستان است و با حساسیت خاصی آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر در بررسی روند اجرای سد دالکی با حضور بازرس کل استان بوشهر، بیان کرد: سد دالکی یکی از مطالبات مهم و اولویت دار کشاورزان در شهرستان دشتستان است که این شرکت  نیز با وسواس و حساسیت خاصی آن را دنبال می‌کند.

علی محمدی افزود: با توجه به مشکلات موجود که مهم‌ترین آن‌ها نقدینگی و تامین منابع مالی است، گا‌ه آهنگ اجرای این طرح با مشکلاتی همراه شده، ولی روند اجرای آن تحت هیچ شرایطی متوقف نشده است و تلاش همکاران ما در شرکت و نیز استمرار زحمات شبانه روزی عوامل اجرایی در چند جبهه مختلف کاری، خود گواهی بر این مدعا است.

او با تشکر از حضور مدیر کل سازمان بازرسی و بازدید‌های دوره‌ای دیگر مدیران و مسوولین استانی، ابراز امیدواری کرد این بازدید‌ها به برطرف شدن موانع و مشکلات سد دالکی و همچنین پشتیبانی از تلاش‌های عوامل اجرایی، برای تسریع در اجرای طرح‌های توسعه منابع آب شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان منجر شود.


بیشتر بخوانید


بازرس کل استان بوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، اجرای چنین طرح‌هایی را نقطه عطفی برای عمران و آبادی منطقه، اشتغال جوانان و امیدواری مردم دانست.

اسحاق شهبازی تاکید کرد: تمامی تلاش خود را برای رفع موانع موجود به منظور تامین نیاز کشاورزان به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.