مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت:تعمیرات اساسی همزمان ۴ واحد عملیاتی در شرکت پالایش نفت اصفهان از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا قزوینی زاده مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: به منظور تعمیرات اساسی همزمان ۴ واحد عملیاتی در شرکت پالایش نفت اصفهان، از فردا خوراک واحد‌های آیزوماکس و هیدروژن و آمین کنتکتور شماره ۲ شرکت پالایش نفت اصفهان قطع شده و به واحد نگهداری و تعمیرات شرکت واگذار می‌شود.

علیرضا قزوینی زاده افزود: واحد گوگرد و مشعل شماره ۲ این شرکت هم تعمیرات اساسی خواهد شد.

او گفت: از آنجایی که برای بهبود کیفیت عملکرد و پیشگیری تبعات ناشی از فعالیت بی وفقه دستگاه‌های پالایشی، واحد‌های عملیاتی باید در فواصل ۳ تا ۴ سال تعمیرات اساسی شوند، این شرکت حتی با وجود شرایط شیوع کرونا، ناگزیر به تعمیرات است و طبق برنامه ریزی در کنار حفظ مسایل ایمنی، تمام شیوه نامه های بهداشتی با دقت ویژه رعایت می‌شود.

علیرضا قزوینی زاده افزود: طبق پیش بینی‌ها تعمیرات اساسی شرکت به مدت ۲۸ روز طول خواهد کشید که البته با هدف سرعت بخشی کار برای در مدار قرار گرفتن واحدها، تلاش می‌شود با فعالیت مستمر ۲۴ ساعته و تلاش بی وقفه، مدت زمان پیش بینی را به حداقل رساند.

او گفت: در این دوره از تعمیرات به علت حجم بالای کار، حدود ۱۴۰۰ نفر نیروی انسانی فعال خواهند بود.

مدیر نگهداری وتعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: خوراک واحد آیزوماکس شماره دو به طور میانگین روزانه ۲۲ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز و واحد هیدروژن هفت هزار کیلوگرم در ساعت است؛ بنزین، گاز مایع، نفت سفید، سوخت هوایی و نفت گاز از تولیدات واحد آیزوماکس است و آمین کنتکتور نیز حذف گوگرد از محصولات را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.