رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: مالکان سه هزار و ۱۰۰خودرو به دلیل بی توجهی به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت و محدودیت تردد در پنج روز گذشته در سطح استان اصفهان جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در پنج روز گذشته ۶ هزار و ۹۰۸دستگاه خودرو با تذکر پلیس مواجه شدند و چهار هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو به مبداِء برگشت داده شدند و سه هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو هم ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

به گفته او تردد بین استان‌های همجوار و بین شهر‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی داخل استان در تعطیلات نیمه خردادماه با توجه به وضعیت حساس شیوع ویروس کرونا ممنوع بود.

رییس پلیس راه استان اصفهان از همکاری مردم به دلیل خودداری از سفر و به دنبال آن کاهش قابل توجه سفر به این استان قدردانی کرد و گفت: از هموطنان انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع بیماری به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا توجه کنند و با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

او از شهروندان خواست که با توجه به شرایط کرونایی برای حفظ سلامت خود و دیگران از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند؛ ضمن آنکه رانندگان در هر شرایطی علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا طرح محدودیت تردد و ممنوعیت ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به اصفهان از دوازدهم تا ساعت ۱۲ ظهر هفدهم خرداد امسال اجرا شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار