نژادجواد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اختصاص ۷۰ درصد از تخت‌های بیمارستان شهدای یافت آباد به بیماران کرونایی

رئیس بیمارستان شهدای بافت آباد گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد از تخت‌های بیمارستان شهدای یافت آباد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

جلال نژادجواد رئیس بیمارستان شهدای بافت آباد در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در این مرکز درمانی، اظهار کرد: در حال حاضر تمام امکانات بیمارستان شهدای یافت آباد در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است و حدود ۷۰ درصد از تخت های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

او ادامه داد: حدود ۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان شهدای بافت آباد در بخش های عادی و ویژه بستری هستند و روند نزولی میزان مبتلایان در تهران کندتر از سایر مناطق است.

نژادجواد با اشاره به اینکه ساختمان بیمارستان فعلی شهدای بافت آباد قدمت زیادی دارد، بیان کرد: در حال حاضر کار نوسازی بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی در حال انجام است و تا به امروز این پروژه حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. جایگزینی بیمارستان فعلی شهدای بافت آباد در اواخر امسال یا اوایل سال آینده انجام خواهد شد.

نژادجواد گفت: امروزه مجموعه کلینیکی بیمارستان شهدای بافت آباد به تمام امکانات و مجموعه های آی سی یو و سی سی یو مجهز شده است و در آینده بخش قلب نیز فعال خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر یک کلینیک تنفسی با ۴۰ تخت در کنار بیمارستان شهدای بافت آباد راه اندازی کرده ایم و بر اساس دستورالعمل های درمان بیماران به صورت سرپایی در آنجا انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار