معاون حقوق و امور مجلس کميته امداد گفت: ۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ساخته می‌شود.

جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه اختصاص بودجه مجلس به کمیته امداد گفت: بودجه‌ای که مجلس برای کمیته امداد تصویب کرده در زمینه اشتغال، مسکن و موضوعات حمایتی است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد اعلام کرد: ۳ هزار میلیارد تومان از بودجه مجلس به ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اختصاص دارد.

صباغیان درباره زمان آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی تصریح کرد: ساخت این واحد‌های مسکونی یک تفاهم‌نامه چندجانبه بین ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، سپاه و کمیته امداد است و قرار است ۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ احداث شود.

او با اشاره به معافیت هزینه انشعاب آب، برق، گاز و صدور پروانه بیان کرد: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی برای یک نوبت از هزینه انشعاب آب، برق، گاز و صدور پروانه معاف هستند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد درباره شرایط تحویل این واحد‌های مسکونی اعلام کرد: در زمان تحویل مددجویان باید آورده‌ای بپردازند که بخشی از آن وامی است که بنیاد مسکن می‌دهد، بخش دیگر را کمیته امداد می‌پردازد و تقریبا ۳۰ میلیون تومان هم خود مددجویان پرداخت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار