مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران امروز با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، در محل سالن همایش های ساختمان دکتر وفا غفاریان با حضور مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران برگزار شد. سلطانی در این مجمع در خصوص دستاورد‌های کلان این شرکت در سال ۱۳۹۹، مباحثی را مطرح کرد. وی گفت در سال جاری بهبود کیفیت و نگهداری و استفاده از فناوری‌های روز رشد داشته و در تلاش هستیم کیفیت در سال ۱۴۰۰ نیز افزایش پیدا کند.

اهم دستاورد‌های تجاری

سلطانی گفت که در درآمد حاصل از خدمات باند پهن در کل کشور رشد ۳۸ درصدی داشته و درآمد حاصل از ارائه خدمات آن نیز نسبت به سال گذشته  ۸۳ درصد افزایش داشته است. او ادامه داد: متوسط پهنای باند مصرفی مشتری در سال ۱۳۹۹ به ۵۴ گیگابایت رسید. سلطانی گفت: "سهم بازار در فروش سال ۱۳۹۹، رشد ۸۰ درصدی داشته و در خطوط ثابت  ۲۲ درصد افزایش داشتیم. "

وی در خصوص ارتباط با مشتریان گفت که ما دو درگاه در اختیار مشتریان قرار دادیم که حضوری و غیر حضوری است و مشتریان از این راه‌ها می‌توانند با ما در ارتباط باشند. سلطانی در حوزه شبکه گفت که ما بزرگترین و پیچیده‌ترین شبکه را داریم. توسعه زیرساخت و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات با رویکرد افزایش ظرفیت  تعداد خانواده‌های متصل به خطوط ثابت همراه بود.

سلطانی گفت که تامین پهنای باند داخل استانی اپراتور‌های ثابت و سیار فعال در کشور، در برنامه‌ ما برای سال جاری قرار دارد. مدیرعامل شرکت مخابرات گفت که ما روزانه شاهد رشد ۲۲.۶۷۳ ترابایت در استفاده از دیتا و پهنای باند هستیم. سلطانی گفت که ما بهبود‌هایی هم در حوزه نگهداری شبکه داشتیم که می‌توان به ترمیم مستمر نقاط تخریب شده و سرقتی، افزایش حجم نوسازی و بهسازی شبکه و بهسازی و نوسازی تجهیزات پاور در راستای ارتقای پایداری شبکه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات گفت: اهم دستاورد‌های این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات را در سه دسته پیاده سازی و توسعه سامانه‌های کسب و کار، سامانه‌های عملیاتی و سامانه‌های سازمانی می‌توان تقسیم بندی کرد. وی در خصوص دستاورد‌های سرمایه انسانی به ایجاد نظام کنترلی نیروی انسانی و کاهش هزینه‌های ۱۱۱ میلیارد تومانی متناسب با حقوق بازنشستگان این شرکت اشاره کرد.

وی گفت که ما در حوزه فناوری اطلاعات برنامه‌های خوبی برای سال جاری داریم و در پایان سال ۱۳۹۹ و هنگام تغییر مدیریت کار‌هایی انجام دادیم که همین کار‌ها باعث شد ما آورده‌ای چند هزار میلیاردی داشته باشیم. برج شهید سلیمانی که ساخت آن متوقف شده بود را دوباره به چرخه برگرداندیم. او ادامه داد: سرمایه‌های خوابیده شرکت دوباره به حرکت درآمدند، مشکلات ساختمان شاهد با شهرداری حل شد. ما امیدواریم از این پراکندگی مراکز و ادارات عبور کنیم و همه ساختمان‌ها در یک محل تجمیع شود.

سلطانی در خصوص تورم و تاثیر آن بر شرکت مخابرات گفت:" ما در سال ۱۳۹۹ تورم بالایی را تجربه کردیم که همین موضوع هزینه‌های ما را افزایش داد. ما توانستیم بخشی از مصوباتی که درباره نیروی انسانی داشتیم را انجام بدهیم که همین موضوع فشار زیادی به ما اورد، سال گذشته قرار بود تعرفه خدمات خصوصا در بخش ثابت افزایش پیدا کند، ولی این امر محقق نشد و این موضوع هم برای ما هزینه داشت. "

سلطانی در پایان این مجمع گفت که مدیران استانی مخابرات در سال ۹۹ اختیارات بیشتری پیدا کردند و این شرکت به مدیران استانی خود اهمیت بیشتری داد. او به موضوع جلب رضایت مشتریان هم اشاره کرد و گفت که برای این مهم نیز تلاش می‌کنیم. تلاش ما رشد و ارتقای شرکت مخابرات است و با مدیریت جهادی سعی داریم رشد بیشتری را برای سهامداران به همراه داشته باشیم. گفتنی است که سود سهام شرکت مخابرات در مجمع برای هر سهم ۳۰۰ ریال تعیین شد.

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران

شرکت مخابرات ایران


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار