حجت الاسلام فاطمی نژاد خبر منتشره در فضای مجازی منسوب به رئیسی را تکذیب کرد و گفت: هدف معاندان ایجاد هراس بین مردم خوزستان از انتخاب فرد اصلح است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی روزهای اخیر مصاحبه‌ای به نقل از ابراهیم رئیسی کاندیدای  ریاست جمهوری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن از لزوم انتقال آب خوزستان به استان‌های دیگر و محدود کردن کشاورزی استان حمایت شده است.

حجت الاسلام علیرضا فاطمی نژاد رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در خوزستان ضمن تکذیب این خبر گفت: متن منتشر شده به نقل از حجت الاسلام رئیسی صحت ندارد و با هدف هراس مردم خوزستان از نامزد اصلح انتخابات طراحی شده است.

او با درخواست از همه داوطلبان و حامیان بر رعایت اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی افزود: دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری نیز تهمت‌های فراوانی به ابراهیم رئیسی زده شد و مردم امروز نتیجه این رفتار‌های غلط را در زندگی خود و در وضعیت کشور به وضوح مشاهده می‌کنند.

حجت الاسلام فاطمی‌نژاد بیان داشت: از علل اصلی علاقمندی مردم به ابراهیم رئیسی، عزم جدی او برای تحقق عدالت اجتماعی بوده و انتقال آب خوزستان و نابودی زمین‌های کشاورزی با روحیه عدالت‌جویی او سازگار نبوده و از اساس جعلی و کذب است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تکذیب خبر ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
دیگه آبی مونده اینجا که شده کویر خوزستان بجای جلگه ی خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
پس این همه آبی که در بهار هر سال شهر های خوزستان را غرق م کند چی ؟ این همه آبی که ار شمال غربی ایران و ترکیه و عراق میاد خوزستان چی؟ مدیر و رییس نداریم و الا آب هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
لعنت بر معاندین