فعالیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری و آخرین وضعیت نامزدهای شورای شهر هرمزگان از مهمترین رویدادهای انتخاباتی هرمزگان در چند ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،پرونده تایید صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا در هرمزگان پایان یافت وتا ۱۹ خرداد ماه اسامی نهایی منتشر می‌شود و از روز ۲۰ مرداد تبلیغات انتخاباتی به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات هرمزگان کل تایید شدگان شورای شهر ۶۹۷ نفر است که ۱۸ نفر به تایید شدگان اضافه شده است.

راه اندازی ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری

ستاد انتخاباتی محسن رضایی و عبدالناصر همتی در هرمزگان راه اندازی شد.
بر اساس احکام اعلام شده حسن مریدی زاده رئیس ستاد، مجید یوسفی قائم مقام ستاد رضایی، عباس خداداد زاده رئیس شواری راهبری و شیخ صالح امینی مشاور اهل سنت ستاد رضایی در هرمزگان انتخاب شدند.
همچنین  اسامی روسای ستاد شهرستان ها نیز اعلام شد.

راه اندازی ستاد عبدالناصر همتی

ستاد عبدالناصر همتی نیز از سوی حزب کارگزاران شاخه هرمزگان راه اندازی شد.
ابراهیم امینی پوری رئیس حزب کارگزاران هرمزگان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی همتی انتخاب شده است و ستاد این نامزد نیز در بندرعباس راه اندازی شده است.

تاکنون حزب ندای ایرانیان و کارگزاران دو حزب اصلاح طلب در هرمزگان از وی اعلام حمایت کرده اند.

شایعه راه اندازی ستاد محسن مهرعلیزاده

در فضای مجازی نیز چند روز گذشته شایعه راه اندازی و انتخاب دبیر جبهه اصلاحات استان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده منتشر شده بود که این موضوع تکذیب شد و این نامزد انتخاباتی هنوز ستادش را در هرمزگان راه اندازی نکرده است.

ستادهای مرکزی و بانوان و ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی نیز پیش از این راه اندازی شده بود.ابوالقاسم جراره رئیس ستاد مرکزی و عیسی عباسی رئیس ستاد مردمی و حسین هاشمی تختی هم رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی رئیسی در هرمزگان انتخاب شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.