خبر‌های مربوط به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان یزد را اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، شاه حسینی دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: امروز صبح هم در حوزه روستایی و هم در حوزه شهری اسامی نهایی نامزد‌های تایید صلاحیت شده شورا‌ها اعلام می‌شود.

او افزود: امروز اسامی قطعی نامزد‌های تایید صلاحیت شده روستا‌ها از سوی بخشداری‌ها تحت عنوان آگهی انتخابات اعلام می‌شود.

شاه حسینی ادامه داد: اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده شورای اسلامی شهر هم، در ۲۴ شهر استان یزد امروز از سوی فرمانداران اعلام می‌شود و آگهی آن در سایت فرمانداری‌ها منتشر می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: نامزد‌هایی که اسامی آن‌ها اعلام شده از ۲۰ تا ۲۶ خرداد برای تبلیغات زمان دارند.

حضور در انتخابات تجدید میثاق با امام راحل و شهداست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: حضور فعال اقشار مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای پیش رو در عمل تجدید میثاق ناگسستنی با امام راحل (ره) ، اهداف و آرمان های شهیدان انقلاب‌اسلامی است .

زارع با بیان اینکه دشمنان نمی‌توانند، مانع مشارکت مردم و جوانان در انتخابات شوند، تصریح کرد: ملت قهرمان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و در عمل به وصیت شهیدان و امام عظیم‌الشان (ره) بسیار پرشورتر از گذشته برای تقویت نظام و انقلاب در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات، بار دیگر عظمت و اقتدار نظام را در دنیا و منطقه نشان می‌دهد و موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان علیه ایران است که چشم دیدن عزت و سعادت ملت و کشور ما را ندارند.

با بصیرت رای دهید

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: مردم با بررسی کامل عملکرد، برنامه‌ و همراه با آگاهی و بصیرت به نامزد اصلح در انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری ،شوراهای شهر و روستا، روزجمعه ۲۸ خردادماه جاری رای دهند .

سرتیپ اکبر فتوحی در جمع تعدادی از مردم مهریز در مسجد امام‌حسن(ع) این شهرستان افزود: مقام معظم رهبری بارها در فرمایش خود معیارهای نامزد اصلح را بیان کردند که عمل به توصیه‌های معظم‌له حلال مشکلات است.

او با بیان اینکه در بررسی صحبت‌ها و عملکرد گذشته نامزدهای ریاست‌جمهوری باید خیلی دقیق و جدی عمل کرد، ادامه داد: فردی باید در صدر قوه مجریه قرار گیرد که از میان هفت فرد موجود، اصلح و توانایی مسوولیت قوه مجریه را داشته باشد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهارکرد: شرکت در اصل انتخابات به خاطر اهمیت موضوع و دشمنی‌های استکبارجهانی از اهمیت زیادی برخوردار است و سهل‌انگاری نسبت به آن پذیرفته نیست.

انتهای پیام/و

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.