تیم ملی فوتبال کشورمان، دوشنبه شب در ششمین و حساس‌ترین دیدارش در قالب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، به مصاف تیم ملی بحرین می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در ششمین دیدارش در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، از ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی بحرین می‌رود. دیداری که با توجه به وضعیت جدول گروه سوم رقابت ها، حساس‌ترین دیدار ملی پوشان ایران محسوب می‌شود.

در حال حاضر تیم ملی ایران با ۵ بازی و ۹ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و بحرین با یک بازی بیشتر و ۱۲ امتیاز در صدر جدول این گروه است.

تیم ملی ایران که پنجشنبه شب در نخستین جدالش در ماراتن فشرده و ۴ مسابقه‌ای که در راه جام جهانی در پیش داشت، با نتیجه ۳ بر یک مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسید. نتیجه‌ای که با توجه به گلی که از حریف تقریبا ضعیفش دریافت کرد، چندان امیدوار کننده به نظر نمی‌رسید. البته امید هواداران تیم ملی به نداشتن بازی تدارکاتی قبل از این بازی‌ها و عدم هماهنگی بازیکنان تیم در بازی نخست و همچنین تدابیر دراگان اسکوچیچ برای رو نکردن دستش برای بازی سرنوشت ساز مقابل تیم ملی بحرین است. هواداران تیم ملی قطعا در بازی‌های بعدی انتظارشان از تیم ملی کشورمان بیش از نمایش شلخته و ناهماهنگ مقابل هنگ کنگ خواهد بود.

در طرف مقابل تیم ملی بحرین، پنجشنبه شب با ۸ گل ضعیف‌ترین تیم گروه، یعنی کامبوج را در هم کوبید تا هم موقتا و با یک بازی بیشتر نسبت به ایران و عراق به صدر جدول برود و هم خط و نشانی برای ملی پوشان ایران کشیده باشد.

خط و نشانی که سرمربی بحرین هم آن را ادامه داد و در مصاحبه‌ای درباره جدال با ایران گفت: "ما در ترکیب تیم، بازیکنانی داریم که می‌توانند تفاوت ایجاد کنند و در پایان یک شگفتی خلق کنیم. بازی‌های سختی پیش رو داریم، اما می‌توانیم سربلند از بازی پیش روی خود مقابل ایران بیرون بیاییم."

دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی بحرین به پایان رسید. دیداری که در کشور بحرین برگزار شد و حال با توجه به شیوع ویروس کرونا و البته لابی بحرینی‌ها که میزبانی این چند مسابقه گروه سوم را گرفتند، ملی پوشان ایران دیدار برگشت را هم باید دوباره در بحرین برگزار کنند. با توجه به بحرینی بودن رئیس AFC باید منتظر امتیازات بیشتر به بحرینی‌ها هم باشیم. امیدواریم این امتیازات روی عملکرد داوری تاثیر نگذارد. شکست ایران در این مسابقه احتمالا به منزله پایان رویای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود‌.

تیم ملی ایران _ بحرین/بجنگ و رویایت رو بساز

اسکوچیچ احتمالا چند تغییر در ترکیب نسبت به بازی با هنگ کنگ در جدال با بحرین خواهد داشت. تغییر محتمل‌تر، بازگشت احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی به ترکیب اصلی خواهد بود. حاج صفی در بازی با هنگ کنگ حتی یک دقیقه‌ هم به میدان نرفت و احتمالا دلیل غیبت او یک کارته بودن و احتمال محرومیتش برای جدال مهم با بحرین بود. کاپیتان تیم ملی هم در پست دفاع چپ و هم در پست هافبک میانی می‌تواند بازی کند.

در پست دفاع چپ با توجه به عملکرد خوب وحید امیری در پرسپولیس و تیم ملی و فیکس بودن او در همه بازی‌هایی که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بوده است، کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد.

در پست هافبک میانی هم در بازی با هنگ کنگ، عزت اللهی و نوراللهی بازی کردند و احتمالا احسان به جای یکی از این ۲ بازیکن به میدان خواهد رفت. با توجه به استراحت بیشتر عزت اللهی و دقایق کمتر بازی او در جدال با هنگ کنگ نسبت به نوراللهی، به نظر می‌رسد اسکوچیچ، حاج صفی را جانشین احمد در جدال با بحرین خواهد کرد.

تغییر دیگر ممکن است در قلب خط دفاع رخ دهد. در جدال با هنگ کنگ ما یک گل ساده خوردیم. گلی که هم صادق محرمی روی آن مقصر بود و هم ۲ مدافع وسط! بعید است اسکوچیچ صادق محرمی را که البته این روز‌ها اصلا آماده نیست، نیمکت نشین کند؛ اما این احتمال که مرتضی پورعلی گنجی را به جای خلیل زاده یا کنعانی زادگان به ترکیب اصلی وارد کند، زیاد است. با توجه به افت محسوس خلیل زاده از زمان رفتن به لیگ قطر و البته تجربه بالای پورعلی گنجی، احتمال نیمکت نشینی شجاع و بازی مرتضی بیشتر از نیمکت نشینی کنعانی است.

در خط حمله هم مهدی طارمی و سردار آزمون با توجه به این که در حال حاضر آماده‌ترین بازیکنان تیم ملی ایران محسوب می‌شوند و نیاز مبرم ایران به پیروزی مقابل بحرین، در ترکیب اصلی خواهند بود. هر چند در بازی با هنگ کنگ این ۲ عملکرد خوبی نداشتند و انگار با توجه به بازی در اروپا، آب و هوای بحرین روی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

هافبک های کناری ما در جدال با هنگ کنگ، قلی زاده و جهانبخش بودند. با توجه به عملکرد خوب قلی زاده و البته نقش محوری جهانبخش در ترکیب تیم ملی، پیش بینی می‌شود این ۲ باز هم در ترکیب اصلی قرار بگیرند. هر چند ممکن است مهدی ترابی در ترکیب اصلی جانشین یکی از این ۲ شود یا وحید امیری در پست هافبک چپ قرار بگیرد، میلاد محمدی مدافع چپ شود و جهانبخش یا قلی زاده روی نیمکت بنشینند.

پیش بینی هافبک‌های کناری تیم ملی در بازی با بحرین، سخت‌ترین قسمت حدس زدن ترکیب تیم ملی است و البته دست اسکوچیچ در این پست هم بیش از هر پست دیگری باز است؛ این سرمربی کروات حتی می‌تواند از مهدی قایدی و سامان قدوس هم در این پست استفاده کند.

تیم ملی ایران _ بحرین/بجنگ و رویایت رو بساز

در تیم ملی بحرین هم اگر چه این تیم هیچ محرومی برای جدال با ایران ندارد، اما یک مصدوم مهم دارد. محمد الحردان که در بازی رفت دروازه تیم ملی ایران را از روی نقطه پنالتی باز کرد و بحرین را به پیروزی ارزشمند مقابل تیم مارک ویلموتس رساند، حالا در این بازی غیبت خواهد داشت.

ستاره تیم المحرق به دلیل مصدومیت انگشت پای خود را به تیغ جراحان سپرد و یک ماه دیگر به میادین فوتبال بازخواهد گشت.

این بازیکن برای ۳ مسابقه حساس بحرین به تیم ملی دعوت نشد و هلیو سوسا باید در پی جانشین این هافبک دفاعی جنگنده باشد.

سرمربی پرتغالی بحرین می‌دانست ترکیب آن‌ها مقابل کامبوج توسط مربیان و آنالیزور‌های تیم ملی فوتبال ایران و حتی عراق رصد می‌شود، پس تقریباً بازیکنان نیمکت نشین و غیر اصلی را مقابل کامبوج بازی داد و فقط چند بازیکن اصلی در ترکیب ثابت این تیم در آن بازی قرار داشتند تا سخت بشود ترکیب آن‌ها را مقابل تیم ملی ایران پیش بینی کرد.

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمد حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی، وحید امیری، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب احتمالی تیم ملی بحرین:

ابراهیم لطف الله، احمد عبدالله، حمد محمود الشمسان، سید علی عیسی، علی جعفر مادان، علی عبدالله، احمد نبیل، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی الهومایدان و محمد سعد الرومایحی.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
این تیم الان در سیطره کامل بازیکنان و مافیای پیروزیه خواهشا اگه فردا روزی به جام جهانی نرفت خودتونو به کوچه علی چپ نزنید و مسئولیت همه چیو به عهده بگیرین و زمین و زمانو مقصر ندونید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
حواستون باشه مفتضحانه نبازید از یه کشور زیر پونزی انتقام پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
این مطلب رو بدونید گول این مثبت و منفی زیر کامنت هارو نخورید میشه با تعویض آی پی تو مدت زمان کوتاه چند بار مثبت و منفی رو بسیار بالا برد و یا پایین آورد . آقای رئیسی انشاالله بعد از رئیس جمهور شدن موفق باشید و بتونید با روشی که در قوه قضاییه دارید جلو ظلم و جور را بگیرید و دل مردم که از نظر مالی مشکل دارند خوش بشه.
Singapore
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
تمام تیمها از مهدی قائدی میترسن اونوقت اسکوچیچ به رنگ پیرهنش نگاه میکنه و به ترابی بازی میده.. وطن فروش کیه واقعا؟ اسکوچیچ یا اونایی که به این عروسک خیمه شب بازی نخ میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۳:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
فعلا که همین بازیکنای پرسپولیس امشب هم پاس گل دادن هم پرسپولیسی سابق گل زد.. حالا تو بیا به من بگو وطن فروش کیه که قبل یازی یه خاطر این که بازیکنای پرسپولیس تو تیم ملی هستند ارزوی باخت ایران رو میکنه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
من یکم نفس تنگی دارم و تازه از بیمارستان ترخیص شدم با این شرایطم بازی واسم مهمه با توجه به بی احترامی بازی گذشته پرچم کشورم از همه چی واسم مهمتره به خاط پرچم بجنگید نه جام جهانی .ضمنا اونایی که حافظشون یاری میکنه گل آندو رو از اون فاصله بعد چند گل بیاد بیارن تا یادآوری بشه اگه رییسم بحرینی باشه پرچم همیشه بالاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بحرین رو ببریم عراق رو نمیتونیم ببریم. عراق رو ببریم ادامه کار قوی ترین تیم ملی عربی یعنی قطر میاد اونو که دیگه عمرا ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
صحبتهای مربی بحرین نشان می دهد که او می خواهد ترس خود ازتیم ایران را پنهان کند وحرف زدن ازبازیکنان متفاوت خود به همین خاطراست .بحرین بخاطر مزایای میزبانی، حمایت AFC, وآمادگی بالای تیمی وعدم استرس از بازی و اینکه حتی با تساوی می تواند ایران رامتوقف کند بسیار امیدواراست یعنی بعد ازنیمه اول وارزیابی تیمی اگر مربی بحرین تشخیص بدهد که زورش به ایران نمی رسد به دو کار دست می زند یکی دفاع سخت وفشرده ودیگری ضدحمله های انتحاری. بنابراین ایران ازدقیقه یک تا دقیقه آخر باید به فکر حمله های طولی وعرضی متعدد وخستگی ناپذیر وپرسینگ تابن دندان سماجت وتحکم باشد ایران دراین بازی باید توپ راتصاحب کند وزمین رابه حریف بدهد زیرا با کمترین خطا داورمیدان سخت ایران راجریمه می کند لذا توپ ربایی وعدم دادن توپ به حریف از مسلمات وضرورتهای این بازی مهم است ازطرفی بحرین اتلاف وقت وبه تساوی کشاندن بازی به صفر، صفر راهم دردستورکارخواهد داشت لذا استفاده مکرر ازپاسهای دقیق وپاسهای بلند وبسیاربلندطولی وعرضی وعمقی وضربات وشوت ازراه دور وخطا گرفتن درمنطقه پشت ۱۸ قدم از مهمترین تاکتیکها برای پیروزی بر بحرین خواهد بود. اگر بحرین گل بخورد حمله های ویرانگر انجام می دهد که برای جلوگیری ازآن توپ ربایی باید درمنطقه حریف انجام شود وراه مقابله با حریف گریزپا شناسایی عناصرسرعتی حریف وانجام تکلهای خشن بسیارآسیب زننده و یا مهار بازیکن خطرناک بصورت نوبت به نوبت ونامحسوس و ایجادمزاحمت ازسمت پای تکیه گاه حریف است یعنی بازیکن راست پا باید ازسمت چپ وبازیکن چپ پا ابتدا ازسمت راست ودرادامه ازسمت چپ باید پرس وکنترل شود، تیم ایران باید مراقب ضربات هوایی وضربات سر بازیکنان حریف درمواقع کرنر زدن حریف باشد یعنی خلاف جهت حرکت بازیکن حریف را ابتدا هل داده وسپس با دستها قفل چندثانیه بر دورکمرانجام دهد.بازیکنان به سبک آلمان تا آخرین ثانیه بایدبجنگند واسیر احساسات یک گل زدن یا خوردن نباشند و بدون احساسات ترس وبا جسارت وشهامت باید بجنگند وهرگز حریف رادست کم یا دست بالا نگیرند وباید متمرکز این باشند که هرچه درتوانایی دارند بروز دهند و نترس بازی کنند.اگر گل زدند نباید عقب نشینی کنند وعین جام جهانی با تمام قدرت مثل موتوریک ماشین مرتب بانظم وهماهنگی بجنگند، اگرکسی اشتباه کرد نکته مهم رایادآوری کنند واصلاً دادوفریاد سرهم نکشند.بردن یا باختن به بحرین اول وآخردنیا نیست مهم این است که تیم ایران هرچه در چنته دارد رو کند و بعدازبازی افسوس کارهای نکرده رانخورد. با آرزوی پیروزی برای ایران درانتخابات ودرهمه عرصه های ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
کسیکه نظم تیمشو بهم میزنه و به راحتی اجازه میده دروازبان از اردو تیمش بره بعد یک بازی برگرده این آدم قدرت تصمیم گیری نداره، به نظرم باید روی نبوغ بچه ها حساب باز کرد، این تیم ملی از نظر فنی خیلی ضعیفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بحرین بارها تیم ما را نابود کرد فقط زورشون بما میرسد چون بارها بردند شیر شدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
در حقیقت خودمان با خودمان بازی داریم فراموش نکنیم بحرین جز ایران بوده که شاه خیانت کار بخشیدش ولی مال ایران است وروزی به اغوش مادر باز خواهد گشت به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۴:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
من اگه مربی تیم ملی بودم ترکیب رو این طور میچیدم
بیرانوند تو دروازه خلیل زاده و کنعانی دفاع آخرها و دفاع راست رو صادق محرمی میزاشتم و از حاج صفی هم تو دفاع چپ استفاده میکردم جلوی حاج صفی هم وحید امیری رو میزاشتم و اون طرف هم تو هافبک راست از قلی زاده استفاده میکردم هافبک دفاعی رو احمد نوراللهی رو میزاشتم و برای هافبک هجومی قائدی رو استفاده میکردم و فوروارد ها رو هم طارمی و آزمون . در واقع ۴,۳,۳ بازی میکردم . با اینکه پرسپولیسی هستم قول میدم اگه قائدی از اول بازی کنه بدون شک بهترین بازیکن زمین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۴:۴۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
تاسف آور است که نام بزرگ ایران در برابر بحرین قرار می گیرد این خود بزرگترین توهین به ایران بزرگ و متمدن است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
چرا شما همه رو دشمن میدونید همه بدن و باید انتقام گرفت از کل دنیا و شما خوبین! تازمانیکه ادبیات و فرهنگ ما درست نشه در هیچ زمینه ای موفق نخواهیم بود.انتقام!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۳۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بازیکنان شیعه بحرینی باید همصدا و همبازی شوند با تیم ایران ، شیعه بحرینی در حقیقت ایرانی هستند که توسط استعمار انگلیس جدا شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
به نوبه خودم امیدوارم ببازیم و به جام جهانی نرویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
1-0 بردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
باخت ایران را از الان تسلیت میگم.
Romania
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
به امید برد تیم محبوبم بحرین
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
فکر کنم ایران اگه ببره دولت برای استقلال کری بخونه ))
تیم ملی رو به چه روزی انداختید واقعا شرم آوره.. اون از قضیه ویلموتس.. اینم از اسکوچیچ و لنگ دونی به نام تیم ملی
Iran (Islamic Republic of)
Kh.d
۱۲:۵۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بسمه تعالی،حاج صفی بازیکن خوبی است ولی امیدوارم میانه زمین را به اون نسپارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
با نتیجه 3به 1 به بحرین می بازیم
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۲:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم پیروز بشیم. ولی اگه مثل بازی هنگ کنگ بازی بکنن حتما یا باخت هست یا مساوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
هربازی شرایط خاص خودش رو داره
با انجام همون بازی مقابل بحرین هم ممکنه پیروز بشیم
تازه بحرین هنگ کنگ صفر صفر مساوی شدن سال 98
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم پیروز بشیم. ولی اگه مثل بازی هنگ کنگ بازی بکنن حتما یا باخت هست یا مساوی.
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۲:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله با برد تیم ملی ایران، یک داغ جدید بر قلب ان دسته از کیسه کش های سعودی وطن فروش فرود بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
چی میگی بابا درست صحبت کن همه بفهمن بیتربیت و متحجر هم نباش گور بابای سعودی
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۴:۳۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخخ... تو چه را بهت برخورد پس؟؟؟؟ گفتم ان دسته از کیسه کش وطن فروش.... خخخخخخخخخخخ... از قدیم گفتن فحشو بنداز زمین صاحبش بر میداره .. خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۲:۱۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله با برد تیم ملی ایران، یک داغ جدید بر قلب ان دسته از کیسه کش های سعودی وطن فروش فرود بیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
از انجایی که حق ما خورده شد این بحرین بداند که به یاری خدا شکست خواهد خورد و ان هم به طریق تحقیر آمیز در زمین خودش و جلوی تماشاگرانش
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۴:۵۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
تماشاگرانش!!!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
از انجایی که حق ما خورده شد این بحرین بداند که به یاری خدا شکست خواهد خورد و ان هم به طریق تحقیر آمیز در زمین خودش و جلوی تماشاگرانش
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۱:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
فوتبال ایران از زمانی نابود شد که بازیکنان بی غیرت و عاشق پول های مفت و بادآورده وارد میدان شدند.این بازیکنان حتی نمی دانن عرق ملی و تعصب به کشور و وطن یعنی چه. هر جا پول باشه بو می کشند و اونطرف می روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
توخودتم پول ببینی و گشنه باشی وطنتو یادت میره کجای کاری؟
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۱۱:۳۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
ی سوال چند نفر از بازیکن های تیم بحرین و ایران لژیونر هستند؟؟
ایران بیشتر یا بحرین؟؟
اگر ما بیشترین پس مشکل تیم کجاست ؟؟
نظر شما چیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۱:۱۷ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
ترو خدا اسم تیم پیروزی و سلطانی فر رو نزارین تیم ملی یا یوزهای ایرانی..هر ادمی بخاطر تیم ملیش اشک میریزه و دلش براش میلرزه..اما بخاطر این بی عدالتی ها و مافی بازی های سلطانی فر و عوامل دست نشاندش در تیم پیروزی(مثلا ملی کنونی)۹۰درصد مردم زده شدن و براشون مهم نیس ک این تیم ببره یاببازه!!!بااینکه این تیم عمرا ب جام جهانی نخواهد رفت همانند قهرمانی پرسپولیس در اسیا ک ارزوی سلطانی فر شد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۳:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلامی گرم به دوست کیسه کش.. 90 درصد رو از کجات اوردی؟؟؟ یعنی ما تو کشورمون 90 درصد وطن فروش داریم؟؟؟؟ تیم ملی دوره قبلی بازیکنای کیسه رو دعوت کرد و همه دیدن که به خاطر این که بازی نکنن و به بتونن در اختیار تیم باشگاهی باشن که حداقل بتونن یک سهمیه بگیرن همه یهویی کرونا گرفتند و یهویی سر 2 روز خوب شدند.. پس کیسه کش محترم 1- جای مردم ایران حرف نزن 2- مافیا یعنی اون تیمی که با لطف داوری فصل پیش 5 بازی اخر رو برد تا بتونه سهمیه اسیا بگیره ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مافیا اون های هستند که توی این چهار سال تیم حقیر لنگو قهرمان کردم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
ایران میبازه
-
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
یاد شخصیت منفی باف کارتون سفرهای گالیور افتادم که میگفت : من میییدونم نمیییییشه من میدونم آدم منفی باف همیشه خودش را زجر می دهد بیشتر از دیگران
Iran (Islamic Republic of)
جان
۱۰:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام،نوشته منو به خاطر بسپارید،آنچنان بلائی سر بحرین خواهد اومد که تو تاریخ ماندگار بشه.
-
علی
۱۰:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
برای نخستین بار در طول تاریخ از هنگ کنگ هم گل خوردیم هم قول خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مطمئن باشید می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مگه جنگ که می‌گیرد انتقام چقدر کینه ای هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 2
۱۱:۲۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بحرین چند ده سال پیش از ایران جدا شد .
حالا دیگه خاطرات تلخ چیه ، سر تیتر نوشتین .
مثلا اگه ایران ببره ، بحرین به ایران بر میگرده ؟!
سیاست و ورزش رو به هم ربط ندیدن لطفا .
بین کشور مسلمان بحرین با کشور مسلمان ایران قراره یک مسابقه ی دوستانه برگزار بشه بدون هیچ حاشیه یا تحقیر یا نتیجه گیری سیاسی و تمام .
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ ناشناس ۲
۲۰:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
بخرین سرزمینی که ده ها سال پیش توسط لنج کش ها انگلیسی از سرزمین ایران جدا شد و به عربستان چسباندن کردن قبلا سرزمین بحرین به ایران چسبیده بود خدا لعنت کند انگلیس ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
خدا خودش کمک کنه و انشالله که پیروز بشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
مطمئن باشید می بازند
آخرین اخبار