رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش، مطالبه اساسی مردم است که در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بابک ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری گفت: ساماندهی وانت بار‌های میوه فروش، مطالبه اساسی مردم است و این امر با همکاری دستگاه‌های مربوطه و با محوریت شهرداری در حال اجرا است.

او بیان داشت: ایجاد گره ترافیکی در معابر، مخدوش کردن چهره شهر، رعایت نکردن مسایل بهداشتی، کثیف کردن خیابان‌ها و بروز مشکلات اقتصادی برای عرضه کنندگان مجاز میوه تنها بخشی از عوارض ناشی از فروش میوه از سوی وانت بار‌ها است.

ربیعی تصریح کرد: با اجرای طرح پاکسازی وانت بار‌ها علاوه بر زیبا شدن سیما و منظر شهری، از ایجاد ترافیک و سوانح در معابر جلوگیری خواهد شد.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری اهواز گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازمند همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی هستیم تا ضمن اجرای صحیح این طرح، آسیبی متوجه این قشر از جامعه نشود و با تلاش یکدیگر اقدامات ویژه‌ای را در این راستا انجام دهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: بهترین راهکار و کمک، همکاری شهروندان در این زمینه است و در صورت همکاری مردم و عدم خرید از وانت بارها، این طرح‌ها با موفقیت به سرانجام خواهد رسید چرا که این خودرو‌ها حقوق تمام شهروندان را نقض می‌کنند و با اشغال پیاده‌رو‌ها و خیابان‌ها و استفاده غیر مجاز از این معابر، علاوه بر ایجاد ترافیک، بهداشت محیط شهری را با ریختن ضایعات به خطر می‌اندازند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: وانت بار ، میوه فروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.