نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منزل یک فعال فلسطینی در منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی او را بازداشت کردند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، منا الکرد، یکی از فعالان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی در یورش نظامیان صهیونیست به منزلش بازداشت شد.

نظامیان صهیونیست علت حمله به منزل الکرد و بازداشت او را اعلام نکردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی برای التیام شکست در مقابل گروه‌های مقاومت فلسطینی که با پرتاب بیش از ۴ هزار موشک طی ۱۲ روز جنگ صورت گرفت، بار دیگر رو به بازداشت جوانان و فعالان فلسطینی آورده اند تا به خیال خود با سرکوب مخالفان مقاومت فلسطینیان را سرکوب کنند.

هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در گزارشی به مناسبت پنجاه و چهارمین سالروز اشغال فلسطین اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ تا به امروز یک میلیون مرتبه دست به بازداشت فلسطینیان زدند. در این گزارش آمده که در این مدت بیش از ۱۷ هزار زن و دختر و بیش از ۵۰ هزار کودک بازداشت شده‌اند. همچنین طی ۵۴ سال گذشته، ۲۲۶ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر مجاهدین فی سبیل الله فلسطینی رزمندگان پر توان سلحشوران دلاوران خستگی ناپذیر خلاق متفکر خردمندان بصیران جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین امت واحده یکپارچه متحد مقتدر قدرتمند رسول الله ص امت حزب الله انشاءالله پیروزی نهایی بزرگ فتح و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بسیار نزدیک است . سلامت و مقاوم و استوار و پاینده و پایدار و با نشاط و صبور و هوشیار و بیدار باشید و هر کنشی از طرف صهیونیستهای ملعونین نکبت را با شدیدترین واکنش پاسخشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار