مدیر ورزش و جوانان شهرستان درمیان گفت: ۹ زمین چمن مصنوعی در این شهرستان در دست ساخت است و تلاش داریم تا اوایل تابستان امسال تکمیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  ابراهیمی مدیر ورزش و جوانان شهرستان درمیان گفت :  ۹ زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است تا عموم مردم به ویژه جوانان منطقه از آن‌ها استفاده کنند.

او بیان کرد: سال گذشته با همکاری بنیاد علوی عملیات اجرایی ۱۵ زمین چمن مصنوعی را در شهرستان درمیان آغاز کردیم و از این تعداد ۶ زمین چمن مصنوعی با اعتبار سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در شهر اسدیه و روستا‌های منصورآباد، براندود، تخته جان، آنیک و خونیکسار افتتاح شد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان درمیان گفت: زمین‌های چمن مصنوعی در این شهرستان با مشارکت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و بنیاد علوی در دست اجراست و بنیاد علوی در زمینه احداث هر زمین چمن مصنوعی ۳۰۰ میلیون تومان مشارکت کرده است.

او با اشاره به تکمیل سالن ورزشی روستا‌های نوغاب درمیان افزود: این طرح ورزشی با زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع آماده افتتاح است و بنیاد علوی سال گذشته در زمینه احداث این طرح یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مشارکت کرده است.

ابراهیمی از پیشرفت ۴۰ درصدی سالن ورزشی روستای آواز خبر داد و گفت: در زمینه اجرای این طرح هم سال گذشته بنیاد علوی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مشارکت کرده است.

شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در ۱۰۵ کیلومتری بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.