معاون اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در واکنش به مطالب مطرح شده در نخستین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری نوشت: حتی در ‎مناظره غیابی با ‎روحانی هم پیروز نشدند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏حتی در ‎مناظره غیابی با ‎روحانی هم پیروز نشدند گواه آنکه مخالفان، کوچکترین اشاره‌ای به تأثیر ‎جنگ تحریمی و ‎کرونا بر اقتصاد ایران نداشتند و تاریخی‌ترین فشار اقتصادی و مهیب‌ترین بحران سلامت عمومی را ‎سانسور کردند.

‏جالب آنکه این دو واقعیت حتی در سؤالات طراحی شده رسانه‌ی ملی هم وجود نداشت. هر روایتی از واقعیت بدون ‎ترامپ، تحریم و کرونا، تلاشی است برای فرار از شکست حتی در مناظره‌های غیابی، تلاشی برای پنهان کردن صورت مسأله‌های بزرگ و منحرف کردن افکار عمومی از فقر و ضعف پاسخ‌ها و ساده‌سازی‌ها.

‏در ‎مناظره اقتصادی، نقش اعداد پررنگ‌تر است، عجیب است که هر چند دقیقه، نمودار‌های پرینت شده رو به دوربین گرفته می‌شد، اما هیچ کدام از مخالفان ‎برجام و دولت و مذاکره، از ده‌ها وصد‌ها میلیارد دلار خسارت ‎تحریم بر اقتصاد ایران چیزی نگفت. از معلول‌ها گفته می‌شد، اما علت‌ها را ‎سانسور می‌کردند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
قبول کنیم که کرونا تاثیر منفی بر اقتصاد جهان گذاشته و
وطن ما هم جزی از اقتصاد جهانی است
ولی مشکل اساسی اقتصاد ما دلال بازی که بخاطر
سو استفاده از اطلاعات محرمانه اقتصادی بنفع خودتون
خانواده و اقوام تون و هم حزبی ها یتون
بوجود اورده اید
اگر با در نظر گرفتن تحریم خارجی
شماها تحریم داخلی نمیکردید با
احتکار .اختلاس .موندن جنس در گمرگ تا خراب شد و هزینه انبارداری
چرا به بعصی ها میلیارد ها وام دادید تا فرار کنند
شفاف سازی در وطن ما زیر صفر است که
باعث این همه مشکلات شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخخ نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
کرونا در تمام دنیا وجود داره اما تنها کشوری که ادعا میکنه کرونا باعث آسیب اقتصادیش شده ایران هست مگه میشه مگه داریم.از طرفی آقای روحانی دولت رو با دلار 2500 تومن در اختیار گرفت اما الان 10 برابر شده این قیمت.درسته که تحریم اثر گذاره اما نه دیگه اینجوری که باعث بالا رفتن قیمت همه چیز بشه پس شما این 8 سال چکار کردید؟دولت های قبلی چکار کردن؟42 سال از انقلاب گذشته و هیچ دستاوردی در زمینه اقتصادی نداشتیم این همه گرانی و بیکاری بیان کننده همین موضوع هست حالا هم دارید همدیگر رو متهم میکنید در صورتی که همتون متهم هستید.متاسفانه تمام ثروت مملکت رفته تو جیب چند تا خانواده و بقیه فقیر شدن حالا هم با افزایش تحریم ها دیگه کاری از دست کسی برنمیاد وعده بیخود هم به مردم ندید.ایران به زودی به سرنوشت ونزوئلا و کره شمال دچار میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شما که گفتید اگر سرکار بیایید جنگ وجود ندارد . گفتید مشکلمان را با برجام حل می کنیم و خیلی حرف دیگه....
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۷:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
کی می خواین خجالت بکشین؟
Bulgaria
محمد
۱۷:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حالت خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فرافکنی نکنید
وضعیت حال امروز نتیجه ۸سال عملکرد شماست
باید در محکمه الهی و مردم پاسخگوباشند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای معزی افکار عمومی را منحرف نکنید کشور را هم بدون تحریم می توان اداره کرد . روسیه و چین هم تحریم هستند حتی بیشتر و بدتر از ما برو ببین چقدر خوشگل دارند کشورشان را اداره میکنند . شما هنر که ندارید هیچی تازه گوش به حرف هیچ اقتصاد دان نمی دهید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چون علت این وضع فلاکت بار را همه میدانند نیازی نبود زیاد اسم روحانی برده شود. شما هشت سال حرف زدید و کارهاتون را مردم دیدند.
اگر کارنامه خوبی داشتید الان نیازی به این چند خط دفاع نبود. بعد از هشت سال حرف درمانی کافیه.
آخرین اخبار