نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و استاندار آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان والا مقام داود و سردار علی پاشایی پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به این شرح است:

خبر درگذشت بانوی مومنه الحاجیه خانم صرف‌ناز حیدری مادر دو شهید سرافراز، داود و سردار علی پاشایی موجب تألم و تأثر شد.

مادران شهدا یادگارانی مقدس از روز‌های حماسه، و از نماد‌های استوار فرهنگ ایثار و شهادت‌اند که با صبر و استقامت خود، الگویی شایسته برای نسل‌های آینده هستند.

این مادر فداکار و مومنه نیز، رهروی راستین برای سرور بانوان اهل بهشت حضرت زهرا (س) بود و با تربیت قهرمانانی رشید، نام خود را به عنوان یکی از یاریگران دین اسلام در تاریخ جاودانه ساخت.

اینجانبان درگذشت این شیرزن را به مردم شهیدپرور، بازماندگان و خانواده‌های معزا تسلیت عرض می‌کنیم و علو درجات را برای روح مطهر او از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

مراسم تشییع و تدفین مادر شهیدان پاشایی دیروز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در قطعه والدین شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.

شهید داود پاشایی در عملیات رمضان در شلمچه در سال ۱۳۶۱ و شهید علی پاشایی در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۶ به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.