سخنگوی ائتلاف تروریستی آمریکا از حمله راکتی به نزدیکی منطقه سبز بغداد خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ائتلاف تروریستی آمریکا در عراق از اصابت یک راکت به نزدیکی منطقه سبز بغداد خبر داد.

بر این اساس، وین ماروتو، سخنگوی ائتلاف تروریستی آمریکا در عراق در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: نزدیک نیمه شب منطقه مرکز پشتیبانی دیپلماتیک بغداد تحت حمله راکتی قرار گرفت. این راکت که از سوی افراد ناشناس شلیک شده بود به نزدیکی این مرکز برخورد کرد، اما این حمله خسارات مالی یا جانی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: ذکر این نکته حائز اهمیت است که هر حمله به ائتلاف نیرو‌های آمریکایی، قدرت و اختیارات نهاد‌های عراقی، قانون این کشور و استقلال حاکمیت عراق را تضعیف می‌کند.

رسانه‌های محلی نیز از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه عین الاسد که محل استقرار نظامیان تروریست آمریکایی است خبر دادند. صابرین نیوز از شلیک پنج راکت ۱۲۲ میلی متری به این پایگاه خبر داده است. این پایگاه همچنین از حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد در عراق خبر داد. این هجوم ساعت یک و ۳۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد. گفته می‌شود سامانه دفاع هوایی در پایگاه عین الاسد در استان الانبار دو هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کرده است.

تاکنون از خسارات و تلفات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار