سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد که در پاسخ به متجاوزان، با پهپاد پایگاه هوایی ملک خالد را در خمیس مشیط عربستان هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، نیرو‌های مردمی یمن اقدام به انجام حمله پهپادی در عمق خاک دشمن سعودی کردند.

بر این اساس، این حمله پهپادی در منطقه عسیر در جنوب عربستان انجام شده است. هنوز از تلفات و خسارات احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

سخنگوی ائتلاف متجاوزان سعودی بدون اشاره به تلفات حملات نیرو‌های مردمی یمن اعلام کرد پدافند هوایی عربستان یک پهپاد یمنی را در جنوب این کشور رهگیری کرده است.

یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: نیروی پهپادی بامداد امروز (یک‌شنبه) با پهپاد «قاصف کی۲» پایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط عربستان را هدف حمله قرار داد که با دقت به هدف برخورد کرد. این حق مشروع ما و  پاسخی به تداوم محاصره مردم یمن و دشمنی علیه آنان است.

نیرو‌های مردمی یمن بار‌ها تاکید کرده اند در صورت ادامه تجاوزات رژیم سعودی و محاصره مردم مظلوم این کشور، با موشک‌های پیشرفته و پهپاد‌های تهاجمی خود پاسخ‌های دردناکی به دشمن متجاوز خواهند داد. پیشتر تنها در یک حمله نیرو‌های مردمی یمن به تاسیسات نفتی آرامکو، صادرات نفت عربستان برای چند روز به نصف کاهش یافت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار