مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یکی از کاندیداهای شورای ششم شهر کرج که قبلا هم عضو این شورا بوده با حضور ۲۰۰نفر از افراد یک قوم، ضیافت شام برگزار کرده و بعد از جلسه، سخنران جمع به دلیل ابتلا به کرونا راهی بیمارستان شده است.

هرچند که مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراهای شهر آغاز نشده است اما براساس قانون تبلیغات انتخابات کاندیداها تنها مجاز به برگزاری تجمعات با استفاده از ۳۰درصد فضا هستند.

آمار تایید صلاحیت شدگان کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر البرز حاکی از آن است که غالب کسانی که تاییدیه گرفته‌اند سابقه حضور در شورا را ندارند.

آیت‌الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج هم پیش‌تر گفته بود که مردم باید افرادی را با افکار و ایده‌های نو وارد پارلمان شهری کنند.

شورای وحدت البرز و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان در حال بررسی رزومه‌های کاندیداها و مصاحبه حضوری با آنان هستند. شنیده شده است بعضی کاندیداها نیز برای این‌که هر دو جبهه را باهم داشته باشند با هر دو طرف جلسات چراغ خاموش می‌گذارند.

حمایت نهارگونه آقای مسئول کرجی از مه داماد کاندیدا

از دفتر یکی مدیران عالی رتبه شهرداری کرج بوی ضیافت نهار به مشام می‌رسد؛ شنیدیم که این شخص که دست برقضا دامادش هم کاندیدای شورای شهر است با حضور چند کاندیدای دیگر در شهرداری ضیافت نهار برپا کرده‌است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.