سرهنگ علیزاده گفت: انقلاب امام خمینی (ره) سرآغاز روشنگری برای جهانیان و پایان دادن به حکومت استبدادی در ایران بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ صمدیار محمد علیزاده فرمانده سپاه شهرستان دیواندره در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: شخصیت امام از نظر علمی، سیاسی و اجتماعی در طول تاریخ تکرار شدنی نیست و نخواهد بود.

او با اشاره به اینکه امام خمینی پایه گذار انقلاب اسلامی بود و ایران را از بی هویتی نجات داد افزود: برای همیشه ایران اسلامی با این انقلاب از زیر سلطه طاغوت و طاغوتیان نجات پیدا کرد.

علیزاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی امام راحل با شعار (نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی) و پشتیبانی مردم برای همیشه شکل گرفت و منافع کشور‌های استکبار جهانی را دچار خدشه کرد که دشمنان امروز هم به این مسئله باور دارند.

سرهنگ علیزاده، افزود: تمام انقلاب‌های که در منطقه و جهان شکل می‌گیرد همه آن‌ها چگونگی انقلاب اسلامی را سرلوحه و بنیان و آغاز کار خود می‌دانند که اسوه و الگوی خوبی برای جهانیان می‌باشد.

او به انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما ایرانیان وظیفه داریم با حضور پر شور در پای صندوق‌های رای حاظر شویم و فرد اصلح را برای کشور انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان دیواندره اضافه کرد: دشمنان دنبال از بین بردن مردم سالاری هستند و آن‌ها سعی می‌کنند مردم را به نظام و انتخابات دلسرد کرده و وظیفه ما مقابله با آن هجمه‌ها است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۸۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.