رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه اعلام کرد که در صورت بازگشت درگیری با رژیم صهیونیستی، چهره خاورمیانه تغییر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، یحیی السنوار، رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه در سالروز اشغال فلسطین اعلام کرد مقاومت تنها بخشی از توانمندی خود را در جنگ اخیر به کار برد.

او گفت: عجله عرب‌ها برای عادی سازی روابط با تل آویو، تقسیم فلسطین و اوضاع بین المللی، اسرائیل را به تجاوزگری ترغیب کرد.

السنوار تاکید کرد: ما به دشمن ثابت کردیم که مسجدالاقصی کسانی را برای محافظت از خود دارد و حمایت یکپارچه مردم از مقاومت، هدفی راهبردی است که فلسطینیان آن را محقق کردند.

رئیس دفتر حماس در غزه اعلام کرد: اگر نبرد با اشغالگران بازگردد شکل خاورمیانه تغییر خواهد کرد. اسرائیل هیچ حمله واقعی به آن را تحمل نخواهد کرد.

او افزود: در این دور از درگیری، مقاومت تنها نیمی از توانمندی خود را به کار گرفت و بخش اعظم آن نمایان نشده است.

یحیی السنوار گفت: دشمن قصد داشت ۱۰ هزار نیروی مقاومت را هدف قرار دهد، اما شکست خورد. دشمن بیش از ۳ تونل حماس را نتوانست تخریب کند.

او اعلام کرد که فرصتی در مقابل فلسطینیان است تا به چنددستگی خود پایان دهند و اوضاع داخلی را اصلاح کنند لذا از بین بردن این فرصت شایسته نیست و هرگز از ما پذیرفته نخواهد شد.

رئیس دفتر جنبش حماس در نوار غزه پیشتر با اشاره به نظامیان به اسارت درآمده ارتش صهیونیستی گفت حماس با وضع شروط در خصوص مبادله اسیران مخالف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
منظور این بزرگوار خردمند بصیر اینه که شکل خاورمیانه با برداشتن این سرطانهای زشت کثیف صهیونیستها و همپیمانانشون که روی چهره زیبای نورانی جوان خاور میانه جهان اسلام نشسته اند زیبا و نورانیت واقعی خودش را بدست می آورد و در سر تا سر جهان مانند نگین لعلعو مرجان بی نظیر می درخشد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار