مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۲۰۲ حامی جدید از ابتدای امسال تاکنون در استان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۲۰۲ حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بوده که تعدادی به صورت ویژه در ماه رمضان جذب شده اند.

مبشری افزود: اکرام ایتام یکی از مهمترین طرح ‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است. 

او بیان کرد: تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین این استان هشت هزار و ۶۳۸ تن است. 

مبشری عنوان کرد: هم اینک هشت هزار و ۶۷۴ یتیم و فرزند محسنین در کهگیلویه و بویراحمد از حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان بهره مند هستند. 

او ابراز داشت: تعداد ۶۷۴ ایتام و محسنین شامل ۲ هزار و ۷۲۴ تن یتیم و پنج هزار و ۹۵۰ تن نیز فرزند محسنین هستند. 

مبشری گفت: هشت هزار و ۹۵ تن از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان دارای حامی و ۵۷۹ تن نیز بدون حامی هستند. 

مبشری اظهار داشت: دعوت می شود که مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی در حد توان از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان حمایت کنند. 

او افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان می‌ توانند برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین استان به سایت ملی ekram.emdad.ir مراجعه کنند. 

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آن ها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار تن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

انتهای پيام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.