رئیس انجمن اهدا عضو استان همدان گفت: گذشت و ایثار خانواده مرحوم سمیرا حسینی از شهرستان رزن به چهار بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر مجید حمیدی، رئیس انجمن اهدا عضو استان همدان گفت: با رضایت کامل خانواده مرحومه سمیرا حسینی ۳۲ساله که به علت تصادف دچار مرگ مغزی شده بود. قلب، کبد و دوکلیه این مرحومه به چهار بیمار نیازمند پیوند زندگی دو باره بخشید.

او افزود: مرحوم سمیرا حسینی هنگام رانندگی بر اثر واژگونی خودرو بلافاصله به بیمارستان بعثت شهر همدان منتقل و بستری شد، اما به علت مرگ مغزی تلاش‌ها برای احیای او بی نتیجه ماند

حمیدی بیان کرد: چهار مورد رضایت گیری برای اهدای عضو امسال داشته ایم که یک مورد آن بیمار پیش از رسیدن به بیمارستان تهران و یک مورد هم داخل بیمارستان پیش از برداشتن عضو اهدایی جان باخت.

رئیس اهدای عضو استان همدان گفت: علت مرگ برخی از بیماران مرگ مغزی پیش از اهدای عضو شرایط ناپایدار بدن آن‌ها است چرا که به علت نبود مرکز فرماندهی بدن شاهد بحران شدید در روند افزایش و کاهش فشار خون بوده بنابراین نگهداری این افراد بسیار دشوار است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.