مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت:هم اکنون با افزوده شدن ۴ ناحیه صنعتی، تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در نشست کارگروه امور زیر بنایی آمایش سرزمین در استانداری اظهار داشت:  ۴ ناحیه صنعتی در شهرک صنعتی  امروز  مصوب شد.

او افزود: در این نشست مدیران کلیه دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، رییس این کارگروه معاون هماهنگی عمرانی استاندار و ادارات کل راه و شهرسازی استان و جنوب نیز دبیری این کارگروه را عهده دارند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: این ناحیه‌های صنعتی شامل زر آباد ۴۹ هکتار، قصر قند ۴۲ هکتار، بمپور ۴۹ هکتار و تفتان نیز ۴۹ هکتار است.

 راشکی خاطر نشان کرد: پیش از این مطالعات امکان سنجی و مکان یابی این نواحی صنعتی در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان انجام شده بود.

او  گفت: هم اکنون با افزوده شدن این ۴ ناحیه صنعتی، تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به ۳۲ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش یافت.

انتهای پیام.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار