معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس گفت: علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین دوره جشنواره ملی "شهود قدسی" تا پایان خرداد ماه امسال فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا غلامپور گفت: فراخوان پنجمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان "شهود قدسی" اسفند پارسال و همزمان با سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) و روز جهانی قرآن، رونمایی و منتشر شد.

او با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی فارس، همواره در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با محوریت قرآن پیشرو بوده است، جشنواره ملی قرآن و هنر را از فاخرترین جشنواره‌های ملی دانشجویی دانست و گفت: طی چهار دوره قبل، شاهد استقبال قابل توجه جوانان دانشجو، از این جشنواره بوده‌ایم.

غلامپور گفت: این جشنواره در سه رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ و با موضوعاتی نظیر شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات مربوط به امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی، آیات مربوط به جهاد و طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگند‌های قرآنی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه به دلیل شیوع همه‌گیری کووید ۱۹، این جشنواره نیز بر بستر فضای مجازی، اجرایی خواهد شد، گفت: تابستان، داوری آثار با حضور داوران برجسته در رشته‌های مختلف انجام و نفرات و آثار برتر مشخص خواهد شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس گفت: اطلاعات کامل این دوره از جشنواره شهود قدسی، در سایت این رویداد فرهنگی هنری، بار گذاری شده است، گفت: علاقه‌مندان این امکان را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی الکترونیکی fars.acecr.ac.ir/fa/page/۵۴۵۵ مراجعه کنند.

غلامپور تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره شهود قدسی، می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی cul.fr@acecr.ac.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار