عالی پور گفت:برنامه‌های نیمه خرداد حضوری نیست و از طریق فضای مجازی در قم دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به نقل از استانداری قم ،یونس عالی پور،معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم در جلسه هماهنگی آیین‌های بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار کرد: در روز‌های آینده انتخابات مهمی را در پیش داریم و باید این حماسه پرشور به‌خوبی برگزار شود، دشمن در تلاش است انتخابات کمرنگ شود در حالی که ما پیرو امام و ولی فقیه هستیم و حضور در انتخابات امری بسیار واجب است.

او افزود: با توجه به‌خاموشی‌های اخیر باید تلاش شود در این چند روزه تعطیل ضمن رعایت صرفه‌جویی  آمادگی لازم در تامین آب و برق فراهم باشد.

عالی پور تصریح کرد: در جهت کنترل مصرف باید لامپ‌های کم مصرف جایگزین لامپ‌های پرمصرف در مساجد و حسینیه‌ها شود تا صرفه جویی خوبی را شاهد باشیم.

معاون استاندار بیان کرد: راهکار‌های کاهش سوخت باید در این ایام و با توجه به‌افزایش دمای هوا مورد توجه همه سازمان‌ها، اداره‌ها و خانواده‌ها باشد تا بتوانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم.

او اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز در آمادگی باشند تا مسئله کوچکی به‌دلیل نداشتن تدبیر به‌بحران تبدیل نشود و بتوانیم مصرف برق را مدیریت کنیم به‌ویژه مساجد و حسینیه‌ها نیز مدیریت لازم را در کاهش مصرف داشته باشند.

معاون استاندار قم همچنین گفت: در شرایطی هستیم که باید به‌شیوع کرونا توجه ویژه‌ای داشته باشیم، براین اساس برنامه‌های نیمه خرداد حضوری نیست و به‌شکل‌های مختلف به‌خصوص از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

او افزود: آمادگی حرم و مسجد جمکران و بقاع متبرکه در ارائه برنامه‌های فرهنگی در بزرگداشت ایام اعلام شده است و در تولید محتوا نیز اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.

عالی پور عنوان کرد: بسیاری از برنامه ها به‌صورت خودجوش در فضا‌های باز برگزار می‌شود، از این رو مراقبت‌های لازم ضروری است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار