امام جمعه موقت سمنان گفت: مشکلات داخلی کشور با نیامدن پای صندوق‌های رای حل نخواهد شد و با انتخاب اصلح می‌توان این مشکلات و موانع اقتصادی را برطرف کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه سمنان، ضمن تسلیت ارتحال امام خمینی ره، به نقش ایشان در احیای اسلام در کشور اشاره کرد و گفت: بنیان گذار انقلاب اسلامی با شناخت عمیق از اسلام توانست ابتکار جمهوری اسلامی را درکشور پی ریزی کند.

خطیب نماز جمعه با اشاره به قیام ۱۵ خرداد در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران گفت: این قیام خونین که با محوریت اسلام، مردم و رهبری بود انقلاب ما را شکل داد و زمینهی آزادی و اقتدار کشور را فراهم کرد.

او به بیان نشانه‌های اقتدار ایران در مبارزه با استکبار جهانی گفت: ایران در زمینه‌های مختلف به استقلال حقیقی دست یافته و امروز این ما هستیم که برای آمریکا شرط تعیین می‌کنیم.

حجت الاسلام عبدوس مشارکت در انتخابات را پشتوانه نظام عنوان کرد و گفت: باید با دقت و هشیاری و بررسی شعار‌های انتخاباتی و سوابق نامزد‌های ریاست جمهوری، فردی متدین، عملگرا را در این تکلیف شرعی و دینی انتخاب کنیم.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.