نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: با مشارکت گسترده در انتخابات حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی شتاب خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، انتخابات را عرصه تحول در کشور بیان کرد و اظهار داشت: با مشارکت گسترده در انتخابات حرکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و تعالی شتاب خواهد گرفت.

او افزود: مردم باید خودشان باشرکت در انتخابات سرنوشت خود را به دست گیرند و افرادی که شایسته و اصلح هستند را انتخاب و ضایعات به بار آمده در دوه گذشته را رفع کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: مردم نباید اصل انتخابات را زیر سوال ببرند و با مشارکت گسترده افرادی که شایستگی در جایگاه مختلف را ندارند به زیر بکشند.

او از نابسامانی بازار مرغ گلایه کرد و گفت: در شان مردم نیست در صف‌های طولانی برای خرید مرغ بایستند و مشکلات این چنینی در این برهه زمان باید زودتر حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال بزرگ مرد تاریخ، انسانی بصیر، دلیر، وارسته و ذوب در دین خدا و انسان شناس کامل به نام خمینی کبیر اشاره کرد و افزود: ایشان شاگرد ممتاز پیامبر اسلام هستند و اگر قدر امام راحل و راهشان را به درستی ندانیم تاریخ به طور حتم سرزنش خواهد کرد.

او ۱۵ خرداد واقعه تاریخی را یادآور شد و گفت: برای همیشه این روز عزای عمومی اعلام شده، چون که شهدای این واقعه تاریخی از مظلوم‌ترین شهیدان به شمار می‌روند و سراغاز شکوفایی اسلام و استقلال کشور هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار