قنبری با اشاره به انجام ۱۶ عملیات مهار آتش سوزی و امدادی در اهواز گفت: وقوع گرمای بی سابقه خللی در انجام وظیفه آتش نشانان ایجاد نکرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۶ عملیات مهار آتش سوزی و امدادی طی دیروز با تلاش آتش نشانان جان بر کف، گفت: آتش سوزی‌ها در ساختمان متروکه در خیابان مسلم بین جهانیان و عظیم، نیزار در مسیر میدان چهار اسب و مسیر برومی مهار شدند.

او به جان باختن راننده پراید به دلیل برخورد با جدول در اتوبان گلستان حد فاصل مجموعه مسکونی به سمت میدان کارگر اشاره کرد و افزود: اطفای حریق سمند در مسیر خرمکوشک، حریق انبار ضایعات بعد از پلیس راه قدیم و حریق انبار کاه در مسیر قلعه چنان و حریق کانکس در مسیر منازل راه آهن با تلاش آتش نشانان انجام شدند.

قنبری مهار آتش سوزی‌ها در منازل مسکونی در منطقه کیان آباد به علت اتصال برق کولر پنجره‌ای، منطقه ۴۰۰ دستگاه خیابان شهید فرهادی و منطقه کیانپارس خیابان ۵ غربی را دیگر عملیات‌های انجام شده در گرمای بی سابقه عنوان کرد و بیان داشت: آتش نشانان در حادثه نشست زمین در خیابان نظامی بین زند و وکیلی ایمن سازی لازم را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به کشف جسد شناور مرد جوان ۲۵ ساله در رودخانه کارون با تلاش غواصان ساحلی سازمان اشاره و تصریح کرد: غواصان سازمان جسد را به ساحل انتقال و به نیروی انتظامی برای ادامه مراحل قانونی تحویل دادند، همچنین آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در منطقه گلستان و فرهنگ شهر و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان چهار شرقی ۵ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار